Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Ul. Adama Wardyńskiego 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 155928 / 06.09.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjno-kadrowych wydział organizacyjno-kadrowo-logistyczny
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie sekretariatu Komendanta Powiatowego, w tym organizowanie i koordynowanie jego bieżących spraw administracyjnych,
  • przyjmowanie, rejestrowanie, rozdzielanie i wysyłanie korespondencji oraz nadzorowanie jej właściwego obiegu w formie tradycyjnej i elektronicznej (system EZD),
  • redagowanie i przygotowywanie pism, notatek służbowych, protokołów i zarządzeń na polecenie Komendanta,
  • obsługa spotkań, narad i wizyt gości, w tym prowadzenie terminarza i przygotowywanie dokumentów,
  • obsługa telefoniczna i e-mailowa sekretariatu – przyjmowanie i przekazywanie informacji,
  • prowadzenie spraw pracowniczych, w tym przygotowanie dokumentacji związanych z nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy,
  • opracowywanie materiałów do Biuletynu Informacji Publicznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • prawo jazdy kategorii B,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność posługiwania się systemem Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD – mile widziana praktyczna znajomość),
  • zdolność do pracy pod presją czasu i w stresujących sytuacjach,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy doświadczenie w pracy biurowej w sektorze administracji publicznej
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność sprawnej organizacji własnej pracy i wykonywania złożonych zadań;
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym        i  sztucznym oświetleniem,
  • praca pod presją czasu, której towarzyszy stres wynikający z terminowości zadań oraz częstych kontaktów z pracownikami oraz interesantami, w celu udzielania wyjaśnień, instruktażu czy wymiany informacji,
  • stanowisko jest usytuowane na trzeciej kondygnacji budynku,
  • w budynku istnieją bariery architektoniczne: brak windy, główne wejście, pomieszczenia urzędu, toalety nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnoprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich,
  • indywidualne stanowisko pracy jest wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, telefon, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks),
  • praca wymaga długotrwałej pozycji siedzącej,
  • istnieje aneks kuchenny do dyspozycji pracowników
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o braku zatrudnienia w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandytatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 11 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, z dopiskiem „„Nabór – specjalista”
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Św., ul. Wardyńskiego 32, 27-400 Ostrowiec Św.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 248 94 35
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.09.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), uprzejmie informuję, że:

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Wardyńskiego 32, tel. 41 248 94 35 E-mail: ostrowiec@straz.kielce.pl. Epuap: /f427t6quo6/SkrytkaESP.

    2.    W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail:  iod@straz.kielce.pl

    3.    Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji na stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej w Komendzie Powiatowej PSP w Ostrowcu Św. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, e, d RODO w związku z ustawą o służbie cywilnej i art. 221 Kodeksu Pracy.

    4.    Odbiorcą Pani(a) danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6.    Pani(a) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z prowadzonym postępowaniem kwalifikacyjnym.

    7.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia,

    b)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 0300, fax. 22 5310301, email: kancelaria@uodo.gov.pl)

    8.    Podanie przez Pana(nią) danych osobowych określonych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej jest wymogiem ustawowym i warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w postępowaniu kwalifikacyjnym o przyjęcie do służby w Państwowej Straży Pożarnej.

    9.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

     

     

     

     

     

     

     

    ________________________, dnia ________________________ r.

     

    Oświadczenia w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej

                                                                                              

     

    Ø Oświadczam, że posiadam obywatelstwo polskie[1].

    Ø Oświadczam, że korzystam z pełni praw publicznych.

    Ø Oświadczam, że nie byłam skazana/nie byłem skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

    Ø Oświadczam, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowałam/łem, nie pełniłam/łem służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłam/łem współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji        o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów[2].

     

     

     

     

     

     

     

    _________________________________________

    /czytelny podpis/

     



    [1] W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego ubiegających się o stanowiska wskazane w ogłoszeniu o naborze jako stanowiska, o które mogą ubiegać się te osoby, należy oświadczyć o posiadanym obywatelstwie.
    [2] Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim

Udostępnił: Małgorzata Bugajska-Woźny

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowo-Logistyczny

Wprowadzono: 06.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×