Biuro - zdjęcie 2
Główny Urząd Miar w Warszawie
00-139 Warszawa Elektoralna 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 146787 / 14.01.2025
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: realizacji projektu ŚKLGUM w Wydziale Rozwoju Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Departamencie Innowacji i Rozwoju
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up MIERZYMY W PRZYSZŁOŚĆ quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Bierze udział w pracach dotyczących organizacji działalności badawczo-rozwojowej Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM) w zakresie właściwości Wydziału oraz w pracach dotyczących wyboru Generalnego Wykonawcy w ramach II etapu Inwestycji ŚKLGUM
  • Bierze udział w pracach związanych z ewidencjonowaniem i przechowywaniem dokumentacji projektowej, odbiorowej, kosztorysowej oraz innych dokumentów związanych z prowadzeniem projektu ŚKLGUM, w tym obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą dot. inwestycji - ŚKLGUM, w tym w zakresie prac związanych z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji, prowadzi i aktualizuje platformę SharePoint w zakresie realizowanego projektu
  • Realizuje obowiązki Beneficjenta wynikające z Porozumienia o Dofinansowaniu Projektu ŚKLGUM (I Etap II faza) we współpracy z innymi Stanowiskami i Wydziałami w DIR oraz komórkami organizacyjnymi Urzędu, przygotowuje wymagane raporty oraz inne dane sprawozdawcze. Realizuje prace związane z rozpoczęciem wdrażania II etapu Inwestycji.
  • Wspiera Kierownika Projektu w weryfikacji projektów umów, w nadzorze nad ich realizacją oraz w monitorowaniu harmonogramu realizacji przedmiotu umowy
  • Bierze udział w weryfikacji i opiniowaniu materiałów opracowanych w ramach Projektu z uwzględnieniem zasad realizowania projektów współfinansowanych z UE
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację projektu, w tym rozwija i zarządza repozytorium projektu oraz przygotowuje dokumentację na potrzeby przeprowadzanych kontroli
  • Przygotowuje analizy, raporty, sprawozdania i prezentacje
  • Dba o porządek w dokumentacji związanej z projektem, archiwizuje dokumenty złożone do Instytucji Zarządzającej, archiwizuje dokumentację kontraktową z Konsorcjantem (Politechnika Świętokrzyska) oraz z Generalnym Wykonawcą i Generalnym Projektantem (I Etap Projektu)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata przy obsłudze procesów związanych z realizacją dużych inwestycji budowlanych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office oraz oprogramowania specjalistycznego Norma Pro i AutoCAD
  • Wiedza o perspektywie UE na lata 2021-2027
  • Znajomość Prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność: rozwiązywania problemów, komunikacji, współpracy, zorientowanie na osiąganie celów, odporność na stres, organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie
  • Znajomość metodyki PRINCE2
  • Umiejętność obsługi systemu kancelaryjnego EZD
  • Znajomość ustaw: Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę - w dynamicznie rozwijającej się krajowej instytucji metrologicznej
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
  • Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość wykupienia karty MultiSport
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 24 stycznia 2025

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 146787"
na adres:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 581 90 61
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.01.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Miar w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Radziwonka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 14.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×