Biuro - zdjęcie 2
Główny Urząd Miar w Warszawie
00-139 Warszawa Elektoralna 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 127469 / 27.09.2023
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: utrzymania technicznego w Świętokrzyskim Kampusie Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar (ŚKLGUM) w Wydziale Utrzymania Technicznego Świętokrzyskiego Kampusu Laboratoryjnego Głównego Urzędu Miar w Biurze Dyrektora Generalnego
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up MIERZYMY W PRZYSZŁOŚĆ quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Uczestniczy w ewidencjonowaniu i przechowywaniu dokumentacji projektowej (zgodnie z art. 63 ustawy Prawo budowlane), odbiorowej, kosztorysowej oraz innych dokumentów związanych z prowadzeniem prac inwestycyjnych i remontowo – budowlanych w ŚKLGUM
  • Przygotowywuje wnioski i opisy oraz uczestniczy w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych na wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysów na wykonanie prac inwestycyjnych i remontowo – budowlanych w ŚKLGUM
  • Przygotowywuje postępowania oraz nadzoruje wykonanie bieżących oraz okresowych przeglądów i kontroli budynków, instalacji i urządzeń (zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane) w ŚKLGUM
  • Przygotowywuje i nadzoruje realizację, zgodnie z przepisami, zleceń i umów, na wykonanie prac konserwacyjno-remontowych ogólnobudowlanych w tym instalacji sanitarnych, elektrycznych i wyposażenia technicznego obiektu ŚKLGUM oraz na przeprowadzanie przeglądów technicznych, obsługi eksploatacyjnej i usuwania awarii
  • Przygotowywuje, koordynuje i nadzoruje realizację zadań inwestycyjno-remontowych i konserwacyjnych w zakresie ogólnobudowlanym w tym instalacji sanitarnych, elektrycznych i urządzeń technicznych obiektu. Uczestniczy w odbiorach wykonywanych prac. Dokonuje rozliczeń rzeczowych i finansowych prowadzonych prac wraz z ich ewidencją i archiwizacją dokumentów
  • Przygotowywuje dokumenty potrzebne przy realizacji prac inwestycyjnych i remontowych (dokumenty zatwierdzające projekty i zezwalające na prowadzenie prac, powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu prac) w ŚKLGUM
  • Przygotowywuje plany zadań inwestycyjno–remontowych w zakresie instalacji i urządzeń technicznych realizowanych następnie przez Wydział
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata przy obsłudze procesów związanych z realizacją inwestycji budowlanych
  • Znajomość zagadnień związanych z eksploatacją budynków
  • Dobra znajomość ustaw: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych
  • Umiejętność obsługi programów pakietu MS Office
  • Umiejętność: komunikacji, współpracy, orientacja na osiąganie celów, rozwiązywania problemów, argumentowania, organizacji pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe techniczne magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji publicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej
  • Umiejętność pracy z modelem BIM na każdym etapie realizacji inwestycji
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się krajowej instytucji metrologicznej
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
  • Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość wykupienia karty MultiSport
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
calendar icon

Aplikuj

do 9 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 581 90 61
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.10.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Główny Urząd Miar w Warszawie

Udostępnił: Agnieszka Radziwonka

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Rozwoju Zawodowego/Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 27.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×