Kielce - panorama
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
25-372 Kielce ul.Seminaryjska 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 82621 / 13.08.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: postępowań administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w Wydziale Postępowań Administracyjnych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje, ocenia oraz kompletuje dokumenty osób występujących z wnioskiem o wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, wydanie licencji detektywa.
  • Gromadzi i analizuje materiał dowodowy w sprawach odmowy wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, skreślenia z listy kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego, cofnięcia dopuszczenia do pracy z bronią, licencji detektywa oraz opracowuje decyzje administracyjne.
  • Planuje, organizuje i bierze udział w pracach komisji egzaminacyjnej dla kandydatów do uzyskania dopuszczenia do pracy z bronią oraz pozwolenia na broń.
  • Przyjmuje, ocenia i rozpatruje wnioski pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego o wydanie legitymacji osoby dopuszczonej do posiadania broni.
  • Dokonuje okresowych sprawdzeń pracowników ochrony, gromadzi dokumentację i weryfikuje dane.
  • Prowadzi wymaganą ewidencję wydanych zaświadczeń o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz opracowuje pisma, odpowiedzi, analizy i inne dokumenty.
  • Wprowadza, przetwarza oraz aktualizuje dane dotyczące posiadaczy licencji detektywa oraz wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.
  • Zakłada i prowadzi teczki akt posiadaczy licencji detektywa oraz posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego oraz przygotowuje akta spraw zakończonych do archiwizacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub w pracy biurowej.
  • Znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji przepisów: ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks karny, ustawy o ochronie osób i mienia, ustawy o usługach detektywistycznych, ustawy o broni i amunicji.
  • Łatwość nawiązywania kontaktów.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
  • Do składania dokumentów zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa,
  • praca w siedzibie urzędu,
  • praca z wykorzystaniem stanowisk komputerowych

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • praca przy monitorze ekranowym poniżej dobowego czasu pracy,
  • budynek nie posiada windy, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • List motywacyjny podpisz odręcznie.
  • Warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów, własnoręcznie podpisanych i opatrzonych datą oświadczeń, własnoręcznie podpisanego listu motywacyjnego.
  • Nie zwracamy kandydatom złożonych dokumentów.
  • W przygotowanej ofercie należy w sposób jednoznaczny wykazać długość i rodzaj wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy, poprzez dołączenie kopii np.: świadectw pracy, zakresów obowiązków, zaświadczeń o zatrudnieniu.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdziesz na stronie: http://bip.kielce.kwp.policja.gov.pl/KPK/zatrudnienie-w-policji/5795,Zatrudnienie-w-Policji.html
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli „poufne”
  • List motywacyjny – własnoręcznie podpisany.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 23 sierpnia 2021

na adres:
Wydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
ul. Seminaryjska 12
25-372 Kielce
z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta na stanowisko starszego inspektora ds. postępowań administracyjnych w sprawach kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej w Wydziale Postępowań Administracyjnych"
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.08.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Administratorem danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach z siedzibą przy ul. Seminaryjskiej 12, 25-372 Kielce,
    Kontakt do inspektora ochrony danych: e-mail: iod.kwp@ki.policja.gov.pl.
    Cel przetwarzania danych: dane osobowe kandydatów przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy
    Informacje o odbiorcach danych:  Wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający imię, nazwisko i miejsce zamieszkania osoby wyłonionej w toku postępowania rekrutacyjnego zostaje opublikowany w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji i brakowaniu.
    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    2. art. 221 Kodeksu pracy, art. 4 i 26 ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Inne informacje:
    podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne do realizacji procesu naboru.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach

Udostępnił: Agata Paluch

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 13.08.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×