Biuro - zdjęcie 22 - skoroszyty
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
25-324 Kielce ul. Sandomierska 81
print as PDF
Ogłoszenie nr 156133 / 12.09.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: organizacyjnych w Sekcji ds. Organizacji i Nadzoru Wydziału Kadr, Organizacji i Nadzoru w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje zadania specjalisty ds. ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Kielcach.
  • Nadzoruje aktualizację strony internetowej KW PSP w Kielcach oraz BIP, zamieszcza i weryfikuje materiały opracowane przez komórki organizacyjne KW PSP, a także materiały przesłane przez KP(M) PSP z terenu województwa.
  • Redaguje i zamieszcza materiały na stronie internetowej KW PSP Kielce z zakresu zadań realizowanych przez Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru.
  • Realizuje zadania w zakresie współpracy z organizacjami politycznymi, społecznymi, związkami zawodowymi działającymi w jednostkach organizacyjnych PSP, zakładami pracy, placówkami badawczymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, osobami fizycznymi oraz innymi instytucjami i podmiotami.
  • Inicjuje oraz prowadzi współpracę z Oddziałem Wojewódzkim Związku Ochotniczych Straży Pożarnej RP, jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami działającymi na rzecz ochrony przeciwpożarowej, ochrony ludności oraz zapobiegania i zwalczania klęsk żywiołowych.
  • Sporządza plany pracy i analizy dotyczące realizacji planów pracy Sekcji ds. Organizacji i Nadzoru, a także KW PSP przy współpracy z innymi wydziałami, zgodnie z zasadami obowiązującymi w komendzie wojewódzkiej.
  • Bierze udział w obsłudze technicznej uroczystości oraz innych imprez organizowanych przez KW PSP w Kielcach (bądź przy współudziale KW PSP w Kielcach).
  • Nadzoruje funkcjonowanie sali tradycji KW PSP, wzbogacanie jej zbiorów oraz dbanie o zgromadzone w niej eksponaty.
  • Prowadzi w zastępstwie obsługę kancelarii, systemu EZD oraz sekretariatu Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.
  • Przygotowuje dokumenty wytworzone na stanowisku pracy oraz w Sekcji ds. Organizacji i Nadzoru do przekazania ich do archiwum zakładowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o związkach zawodowych, ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z zarządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość struktury organizacyjnej PSP i KW PSP w Kielcach
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Komunikatywność
  • Spostrzegawczość i dokładność
  • Umiejętność ustalania priorytetów w realizacji zadań
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Praca na rzecz Państwowej Straży Pożarnej - służby o najwyższym zaufaniu społecznym w Polsce
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Możliwość udziału w szkoleniach
  • Możliwość wykupienia ubezpieczenia na życie, a także pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość dofinansowania zakupu okularów korekcyjnych
  • Dobra lokalizacji i dojazd komunikacją miejską
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie KW PSP w Kielcach
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej
  • możliwe wyjazdy służbowe (szkolenia, narady itp.)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku Komendy Wojewódzkiej PSP przy ul. Sandomierskiej 81 w Kielcach
  • miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • w budynku winda
  • indywidualne stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks)
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
  • toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych na parterze
  • przy głównym wejściu do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Oferty należy przesyłać/składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru”.
  • Kandydatki/Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o tym z wykorzystaniem wskazanych przez siebie danych kontaktowych.
  • Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru (po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone), zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 1 miesiąca.
  • Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w wyniku naboru, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyników naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikcja dokumentów pod względem formalnym
  • selekcja nadesłanych dokumentów na podstawie ich analizy merytorycznej
  • test wiedzy (przeprowadzany w przypadku zakwalifikowania się do tego etapu naboru co najmniej 5 kandydatów)
  • sprawdzian praktyczny
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy wyłącznie kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sandomierska 81
25-324 Kielce

Składanie dokumentów w Kancelarii KW PSP w Kielcach, w godzinach: 8.00-15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41/36 53 241
41/36 53 242
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.09.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA  INFORMACYJNA  DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRZYJĘCIE DO PRACY NA WOLNE STANOWISKO W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE WOJEWÓDZKIEJ PSP W KIELCACH

     

    W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), uprzejmie informuję, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, reprezentujący Komendę Wojewódzką PSP w Kielcach z siedzibą przy ul. Sandomierskiej 81, 25-324 Kielce, tel. 41 365-32-04, adres e-mail: kw@straz.kielce.pl, fax: 41 365-32-03, skrzynka EPUAP /kgg8q018up/SkrytkaESP

    2. W Komendzie Wojewódzkiej PSP w Kielcach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, Pani Edyta Kucel, kontakt e-mail: iod@straz.kielce.pl lub pisemnie pod adresem Administratora, tel. 41 365-32-05.

    3. Pana(i) dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą o służbie cywilnej i art. 221 Kodeksu pracy.

    4. Odbiorcą Pana(i) danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Pana(i) dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z prowadzonym postępowaniem kwalifikacyjnym.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a. żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia;

    b. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00,
    fax. 22 531 03 01,e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

    8. Podanie przez Pana(nią) danych osobowych określonych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest wymogiem ustawowym i warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej.

    9. Przetwarzanie podanych przez Panią(a) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Udostępnił: Justyna Pałczyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru

Wprowadzono: 12.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×