Kielce - panorama
Archiwum Państwowe w Kielcach
25-045 Kielce ul. Janusza Kusocińskiego 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 108753 / 21.10.2022
Dołącz do nas jako:

starszy archiwista

Oddział I Nadzoru Archiwalnego i Gromadzenia Zasobu Archiwalnego
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rozpatruje wnioski jednostek organizacyjnych o wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
  • Opiniuje normatywy kancelaryjno-archiwalne jednostek organizacyjnych
  • Przeprowadza kontrole przestrzegania przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Przeprowadza ekspertyzy dokumentacji w celu ustalenia jednostek organizacyjnych wytwarzających materiały archiwalne wchodzące do państwowego zasobu archiwalnego
  • Prowadzi działania interwencyjne w sprawach nagłych dotyczących zagrożenia utratą lub zniszczeniem materiałów archiwalnych
  • Gromadzi informacje o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej po byłych pracodawcach z terenu działania Archiwum i udziela informacji w tym zakresie
  • Przejmuje dokumentację z wyborów, obsługuje magazyn, w którym jest przechowywana i ją udostępnia
  • Udziela jednostkom organizacyjnym konsultacji i porad oraz przygotowuje opinie w sprawach prawidłowego postępowania z dokumentacją
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze związanym z zarządzaniem dokumentacją, funkcjonowaniem archiwów zakładowych lub nadzorem archiwalnym
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych
  • Znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku archiwistyka lub historia ze specjalnością archiwalną lub studia podyplomowe z archiwistyki lub zarządzania dokumentacją
  • Gotowość do poddania się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
  • Znajomość przepisów metodycznych obowiązujacych w archiwach państwowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie (kontrole na terenie działania centrali Archiwum). Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Praca w wymuszonej pozycji ciała. Podczas kontroli w archiwach zakładowych i składnicach akt może nastąpić kontakt z czynnikami alergennymi i zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi.

Stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt komputerowy i urządzenia biurowe. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne.

Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Posiada odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne i windę. W budynku oraz w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą wysłałeś e-mailem lub nadałeś pocztą po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I - analiza złożonych ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze

etap II - sprawdzian wiedzy w zakresie wskazanym w ogłoszeniu

etap III - rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-11-15
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 28 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 108753"
na adres:
Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
041 260 53 13
  • Dokumenty należy złożyć do: 28.10.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna
    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27
    kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w
    Kielcach, ul. Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce,
    2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@kielce.ap.gov.pl, tel. 41 260 53
    14
    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji -
    na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
    osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz:
    - Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    - ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r./ustawy z dnia 16
    września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po
    zakończeniu rekrutacji
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych
    osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
    przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
    cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
    7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w
    pozostałym zakresie jest dobrowolne

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 21.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×