Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach
25-563 Kielce ul. Zagnańska 232
print as PDF
Ogłoszenie nr 156036 / 11.09.2025
Dołącz do nas jako:

specjalista

Wydział Administracyjno - Techniczny
#administracja publiczna #finanse publiczne #zamówienia publiczne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • bierze udział w organizacji postępowań przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych
  • przygotowuje do pracy pojazdy będące w dyspozycji Inspektoratu w zakresie bieżących napraw, terminowości wykonywanych badań technicznych, przeglądów, ubezpieczeń, wymiany opon
  • wykonuje czynności związane z przygotowaniem do legalizacji, kalibracji oraz wzorcowaniem urządzeń znajdujących się w dyspozycji Inspektoratu
  • dba o bieżące utrzymanie sprawności technicznej sprzętu używanego przez jednostkę
  • przygotowuje materiały do zbycia środków trwałych i wyposażenia Inspektoratu
  • prowadzi sprawy mające na celu prawidłowe zabezpieczenie i ochronę majątku WITD w Kielcach
  • rozlicza zużycie paliwa zgodnie z zarządzeniem ŚWITD dotyczącym norm zużycia paliwa oraz tankuje środki transportu
  • wykonuje zadania związane z utrzymaniem sprawności technicznej środków transportu, w tym wykonuje czynności konserwacyjne i drobne naprawy
  • organizuje naprawy sprzętu oraz jego bieżącą konserwację
  • prowadzi sprawy związane z gospodarką odpadami zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa
  • prowadzi sprawy z zakresu utrzymania w sprawności technicznej pomieszczeń Inspektoratu, w tym czynności konserwacyjne i drobne naprawy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • umiejętność obsługi komputera
  • dobra organizacja pracy
  • umiejętność ustalania priorytetów
  • Znajomość ustawy prawo zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność kierowania samochodem dostawczym (furgon)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej, w podobnym obszarze
  • szkolenie z zakresu Prawa Zamówień Publicznych
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  •  praca biurowa oraz w terenie
    praca biurowa: praca przy monitorze ekranowym powyzej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych, 
    praca w terenie: tankowanie środków transportu, dokonywanie zakupów na potrzeby Inspektoratu, wyjazdy związane z legalizacją, naprawami, utrzymaniem w sprawności środków transportu
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2025-10-06
Przewidywany czas zastępstwa do: 2026-03-22
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych w procesie rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 22 września 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 156036"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach ul. Zagnańska 232; 25-563 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41) 3625400 wew. 29
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.09.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego; adres e-mail: witd@witd.Kielce.pl tel.: 41 3625400
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: inspektor@cbi24.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: komisja ds. naboru
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Świętokrzyski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Kielcach

Udostępnił: Aneta Szetela

Komórka organizacyjna: Samodzielne Stanowisko ds. Kadr

Wprowadzono: 11.09.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×