Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
25-324 Kielce Ul. Sandomierska 81/83
print as PDF
Ogłoszenie nr 132998 / 29.01.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: ds. BHP Samodzielne stanowisko ds. BHP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  •  dokonywanie analizy i oceny stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  •  sporządzanie analiz z wypadków w służbie i pracy zaistniałych w Komendzie Miejskiej PSP
  •  proponowanie przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
  •  uczestniczenie w pracach komisji przekazujących do użytku nowe obiekty i urządzenia pożarnicze
  •  przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących spraw BHP
  •  ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków
  •  realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych
  •  prowadzanie kontroli warunków pracy, przestrzegania zasad i przepisów bhp oraz realizacji obowiązków i zadań z zakresu bhp w Komendzie Miejskiej oraz doradztwo i pomoc w tym zakresie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe  wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp albo studia podyplomowe z zakresu bhp
  •  znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Ofiice oraz innych urządzeń biurowych
  •  w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  •  doświadczenie zawodowe, staż pracy w służbie bezpieczeństwa i higieny pracy
  •  prawo jazdy kat. B
  •  dyspozycyjność, dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość
  •  umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

-        terminowe i regularne wypłacanie wynagrodzenia (wynagrodzenie zasadnicze stanowi iloczyn ustalonego mnożnika w wysokości 1.8 oraz kwoty bazowej, która jest określona w ustawie budżetowej),

-        dodatek do wynagrodzenia zasadniczego za wysługę lat liczony powyżej 5 lat (od 5 do 20 %),

-        ,,trzynaste” wynagrodzenie,

-        pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku),

-        możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

-        dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych lub soczewek,

Warunki pracy

-        praca administracyjno-biurowa,

-        praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,

-        praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych,

-        praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,

-        stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniach administracyjnych urzędu na trzecim piętrze (część komórek organizacyjnych rozlokowana jest poza siedzibą urzędu),

-        praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,

-        narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner,

-        dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone, brak podjazdu przy wejściu głównym, winda,

-        niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Każdemu z kandydatów/kandydatek zostanie nadany numer identyfikacyjny, za pomocą którego będzie następowała publikacja wyników poszczególnych etapów naboru.

Informację o nadanym numerze identyfikacyjnym kandydaci otrzymają w chwili składania dokumentów lub zostaną poinformowani telefonicznie

Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach w szczególnych przypadkach niezależnych od Komendy, zastrzega sobie prawo do zmiany terminu II etapu naboru.

Po przeprowadzonym teście wiedzy oraz rozmowie kwalifikacyjnej, komisja rekrutacyjna wyłania pięć najlepszych kandydatur, które zostaną przedstawione komendantowi.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór przeprowadzony zostanie w 3 etapach:

I etap naboru – ocena ofert oraz ustalenie listy kandydatów spełniających wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Tylko osoby spełniające wymogi formalne przechodzą do dalszego etapu. Ogłoszenie wyników nastąpi    w dniu 12 lutego 2024 roku.

II etap naboru – test sprawdzający wiedzę merytoryczną z zakresu znajomości przepisów związanych z realizacją zadań na stanowisku na który prowadzony jest nabór, a w szczególności:

-        Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej,

-        Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

-        Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,

-        Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 sierpnia 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków bezpieczeństwa                     i higieny służby strażaków Państwowej Straży Pożarnej,

-        Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,

Test wiedzy zostanie przeprowadzony w dniu 15 lutego 2024 roku o godz. 10.00 w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Kielcach, ul. Sandomierska 81/83.

III etap naboru – rozmowa kwalifikacyjna z osobami, które uzyskały pozytywny wynik testu wiedzy zostanie przeprowadzona niezwłocznie po ogłoszeniu wyników. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej komisja rekrutacyjna może sprawdzić znajomość Pakietu MS Ofiice.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  •  oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  •  kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
calendar icon

Aplikuj

do 9 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132998"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, ul. Sandomierska 81/83, 25-324 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 369-30-10 wew. 02106
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.02.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRZYJĘCIE DO PRACY NA WOLNE STANOWISKO KOMENDZIE MIEJSKIEJ PSP W KIELCACH

    W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), uprzejmie informuję, że:

          1.            Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, reprezentujący Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach z siedzibą przy ul. Sandomierskiej 81/83, 25-324 Kielce, tel. 41 369-30-10, adres e-mail: km@straz.kielce.pl, fax: 41 369-30-15, skrzynka EPUAP /096wcxtj27/skrytka

          2.            W Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, Pani Edyta Kucel, kontakt e-mail: iod@straz.kielce.pl lub pisemnie pod adresem Administratora, tel. 41 365-32-05.

          3.            Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e  RODO w związku ustawą o służbie cywilnej i art. 221 Kodeksu pracy.

          4.            Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą podmioty upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

          5.            Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

          6.            Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez minimalny okres wynikający z wymogów związanych z prowadzonym postepowaniem kwalifikacyjnym.

          7.            Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a.       żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia;

    b.      wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl)

          8.            Podanie przez Pana/Panią danych osobowych określonych w art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawie o służbie cywilnej jest wymogiem ustawowym i warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w procesie naboru na wolne stanowisko pracy w Korpusie Służby Cywilnej.

          9.            Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa
    w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Udostępnił: Seweryn Trepka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Kadrowy

Wprowadzono: 29.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×