Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kielcach
25-353 Kielce UL. WESOŁA 29
print as PDF
Ogłoszenie nr 90892 / 13.01.2022
Dołącz do nas jako:

samodzielny referent

Komenda
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Będzie planować oraz realizować zadania zabezpieczenia logistycznego WKU, w tym: prowadzić obowiązującą dokumentację planistyczną, eksploatacyjną i materiałową oraz sprawozdawczą, we współdziałaniu z OG będzie realizować obsługę i remonty sprzętu technicznego, będzie odpowiadać za właściwe przechowywanie środków materiałowych i sprzętu wojskowego, będącego na wyposażeniu WKU;
  • Będzie opracowywać i zgłaszać do Oddziału Gospodarczego propozycji do planu zakupów i planu rzeczowo – finansowego za WKU, prowadzić analizy wykorzystania środków przydzielonych z budżetu będących w dyspozycji WKU;
  • Będzie prowadzić gospodarkę materiałową w poszczególnych działach zaopatrzenia, planować i podejmować działania profilaktyczne w zakresie zapobiegania powstawaniu szkód i strat w mieniu wojskowym oraz zapewniać ich likwidację, nadzorować zgodność stanów magazynowych i zapisów ewidencyjnych ze stanem faktycznym oraz ewidencją główną;
  • Będzie kontrolować utrzymanie porządku w rejonach wewnętrznych i zewnętrznych oraz nadzorować wykonanie zadań stawianych firmie świadczącej usługi utrzymania porządku;
  • Będzie rozliczać zwrot kosztów przejazdu i utraconych zarobków dla osób wzywanych do WKU, zwrot kosztów podróży;
  • Będzie pobierać należności materiałowe z Oddziału Gospodarczego;
  • Będzie wykonywać i aktualizować dokumentację związaną z funkcjonowaniem PPW;
  • Będzie zgodnie z należnościami uzupełniać i rotować środki materiałowe stanowiące zabezpieczenie procesu rozwinięcia PPW;
  • Będzie przygotowywać dokumentację do wypłaty należności pieniężnych za realizację świadczeń osobistych i rzeczowych dla WKU w ramach uczestnictwa w ćwiczeniach.
  • Będzie utrzymywać nieruchomości i gospodarować sprzętem kwaterunkowym i środkami do utrzymania czystości;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego;
  • Znajomość przepisów ustawa o powszechnym obowiązku obrony RP;
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych;
  • Znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych;
  • Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE);
  • Posiadanie prawo jazdy kat. „B”.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze zabezpieczenia logistycznego i finansowego
  • Posiadanie Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji; niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE”;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Komunikatywność;
  • Samodzielność w pracy;
  • Zdolność analitycznego myślenia.
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
  • Praca przy neutralnym i sztucznym oświetleniu ;
  • Wyjazdy służbowe;
  • Występują bariery architektoniczne utrudniające poruszanie się po budynku: schody, brak windy, brak odpowiedniej szerokości drzwi;
  • Brak czynników  szkodliwych na stanowisku;
  • Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy;
  • Budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych oraz nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • W związku z zatrudnieniem pracownikowi nadany zostanie pracowniczy przydział mobilizacyjny;
  • Wynagrodzenie: ok. 3 400,00 brutto + dodatek za wysługę lat.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór prowadzony będzie w 3 etapach :

Etap I – weryfikacja aplikacji pod względem formalnym;

Zakwalifikowani kandydaci/kandydatki  zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu.

Etap II – test ze znajomości przepisów ustaw wskazanych w ogłoszeniu o naborze;

Zakwalifikowani kandydaci/kandydatki zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie III etapu.

Etap III – sprawdzian praktyczny ze znajomości obsługi komputera, rozmowa kwalifikacyjna.

Poinformowanie telefonicznie kandydata/kandydatki o dokonaniu wyboru jego osoby do zatrudnienia.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia Prawo jazdy kat. „B”.
  • Oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania Poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE”;
calendar icon

Aplikuj

do 23 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
W formie papierowej w zamkniętej kopercie na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kielcach
Ul. Wesoła 29
25-353 Kielce
Z dopiskiem „ Nabór na stanowisko Samodzielny Referent”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261 174 720 poniedziałek – piątek w godzinach od 8.30 do 14.00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Kielcach ul. Wesoła 29, 25-353 Kielce wkukielce@ron.mil.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Michał Skrzyniarz m.skrzyniarz@ron.mil.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Kielcach ul. Wesoła 29, 25-353 Kielce
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Kielcach

Udostępnił: Agnieszka Wtykło

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 13.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×