Kielce - panorama
Archiwum Państwowe w Kielcach
25-045 Kielce ul. Janusza Kusocińskiego 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 90885 / 13.01.2022
Dołącz do nas jako:

młodszy archiwista

Do spraw: realizacji kwerend w Oddziale III Udostępniania, Informacji i Edukacji Archiwalnej
#archiwa/archiwistyka

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza kwerendy archiwalne
  • wyszukuje informacji w bazach danych i w materiałach archiwalnych, w tym - sporządzonych w języku rosyjskim
  • sporządza pisma o kosztach i wynikach poszukiwań
  • sporządza kopie, odpisy, wypisy, reprodukcje materiałów archiwalnych
  • informuje klientów o zasobie archiwum, sposobach korzystania z materiałów archiwalnych i ogólnodostępnych baz danych
  • udostępnia materiały archiwalne
  • pomaga w przygotowaniu wystaw, prezentacji, lekcji i warsztatów archiwalnych
  • dokumentuje przebieg załatwianych spraw w systemie EZD, obsługuje systemy komputerowe i bazy danych używane w archiwach
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze archiwistyki
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie: narodowego zasobu archiwalnego i archiwów, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, opłaty skarbowej, służby cywilnej
  • Znajomość języka rosyjskiego pozwalająca na odczytywanie dokumentów sporządzonych w tym języku
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego
  • Umiejętność redagowania pism
  • Komunikatywność i orientacja na klienta
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 miesiące w instytucji z zasobem historycznym
  • Umiejętność pracy w zespole i organizowania pracy własnej
  • Systematyczność i odpowiedzialność, rzetelność i terminowość
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dodatek za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
  • Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych (ZFŚS)

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Budynek urzędu jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Posiada pochylnię, windę osobową i odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne.

Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca wysiłku fizycznego przy przenoszeniu akt i przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku.

Praca z materiałami archiwalnymi, narażenie na kontakt z czynnikami alergennymi, kurzem archiwalnym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, pleśniami, grzybami.

Stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt biurowy. Oświetlenie jest naturalne i sztuczne.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna i merytoryczna ofert
  • sprawdzian wiedzy/umiejętności
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-02-10
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 23 stycznia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 90885"
na adres:
Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 260 53 13
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.01.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej urzędu: www.kielce.ap.gov.pl w zakładce Ochrona danych osobowych

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 13.01.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×