Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Kielcach
25-045 Kielce ul. Janusza Kusocińskiego 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 75620 / 12.03.2021
Dołącz do nas jako:

młodszy archiwista

Do spraw: obsługi klientów w Oddziale III Udostępniania, Informacji i Edukacji Archiwalnej
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • udziela telefonicznie i osobiście informacji na temat przechowywanych materiałów archiwalnych, miejsc przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej, sposobów korzystania z zasobu archiwalnego i ogólnodostępnych baz danych
  • przyjmuje podania, zgłoszenia, rewersy
  • udostępnia materiały archiwalne w Czytelni Akt
  • wyszukuje informacji w bazach danych i materiałach archiwalnych, w tym - sporządzonych w języku rosyjskim
  • sporządza pisma dotyczące realizowanych kwerend oraz projekty zaświadczeń i postanowień administracyjnych
  • przygotowuje kopie, odpisy, wypisy, reprodukcje materiałów archiwalnych do uwietrzytelnienia
  • pomaga w przygotowaniu i uczestniczy w działaniach popularyzatorskich i edukacyjnych
  • dokumentuje przebieg załatwianych spraw w systemie EZD, obsługuje systemy komputerowe i bazy danych używane w archiwach
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w obszarze archiwistyki
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie: narodowego zasobu archiwalnego i archiwów; postępowania administracyjnego; ochrony danych osobowych; opłaty skarbowej; służby cywilnej
  • Znajomość języka rosyjskiego pozwalająca na odczytywanie dokumentów sporządzonych w tym języku
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego oraz urządzeń służących do cyfrowego odwzorowania
  • Umiejętność redagowania pism
  • Komunikatywność i orientacja na klienta
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 miesiące w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość systemów komputerowych i baz danych używanych w archiwach
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Systematyczność i odpowiedzialność
  • Sumienność, rzetelność i terminowość
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno- biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu, związana z permanentną obsługą klienta zewnętrznego (kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe). Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca wysiłku fizycznego w związku z przenoszeniem akt i przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku.
Praca z materiałami archiwalnymi, narażenie na kontakt z czynnikami alergennymi, kurzem archiwalnym, zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt.
Stanowisko pracy wyposażone jest w sprzęt biurowy. Oświetlenie na stanowisku pracy jest naturalne i sztuczne.
Stanowisko pracy nie jest wyposażone w specjalistyczne urządzenia umożliwiające pracę osobom niewidomym, głuchoniemym oraz niedosłyszącym.
Budynek jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową, wyposażony jest w pochylnię, windę osobową, odpowiednio dostosowane pomieszczenia sanitarne.
Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna i merytoryczna ofert,
- sprawdzian wiedzy/umiejętności,
- rozmowa kwalifikacyjna.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopię dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu archiwalno-kancelaryjnego
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 75620"
na adres:
Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 2605313
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce
    Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@kielce.ap.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Informacje o odbiorcach danych: Archiwum Państwowe w Kielcach. Dane osobowe kandydatów nie są przekazywane innym podmiotom.
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
    Uprawnienia:
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
     

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 12.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×