Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Kielcach
25-045 Kielce ul. Janusza Kusocińskiego 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 114869 / 02.02.2023
Dołącz do nas jako:

młodszy archiwista

Do spraw: obsługi klienta Oddział III udostępniania zasobu archiwalnego
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługuje klientów w Punkcie Obsługi Klientów i Czytelni Akt, w tym m.in. udziela telefonicznie i osobiście informacji na temat przechowywanego zasobu archiwalnego, o miejscach przechowywania dokumentacji osobowo-płacowej z terenu działania Archiwum, o sposobach korzystania z zasobu archiwalnego i ogólnodostępnych baz danych, przyjmuje podania, zgłoszenia i rewersy, udostępnia materiały archiwalne, obsługuje bazy danych dotyczące udostępniania bezpośredniego
  • Przeprowadza kwerendy dla klientów indywidualnych z kraju i zagranicy, w tym m.in.: wyszukuje informacji w bazach danych i w zasobie archiwalnym, również w materiałach archiwalnych sporządzonych w języku rosyjskim,
  • Sporządza projekty pisemnych informacji o kosztach i wynikach poszukiwań
  • Sporządza kopie, odpisy, wypisy, reprodukcje materiałów archiwalnych i przygotowuje je do uwierzytelnienia (nanosi i wypełnia odciski pieczęci) i wydaje osobiście lub przesyła pocztą tradycyjną i elektroniczną zamówioną przez klientów dokumentację
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe (o profilu archiwalnym)
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących narodowego zasobu archiwalnego i archiwów
  • Dobra znajomość obsługi pakietu Office
  • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (kserokopiarka, skaner) oraz urządzeń służących do cyfrowego odwzorowania
  • Umiejętność redagowania pism
  • Umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidzianych i stresowych
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w administracji lub w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów prawa dotyczących postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, opłaty skarbowej
  • Umiejętność obsługi systemów komputerowych i baz danych używanych w archiwach
  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym, pozwalającym na obsługę bezpośrednią i zrozumienie podania od klienta
  • Język rosyjski na poziomie pozwalającym na odczytywanie dokumentów sporządzonych w tym języku
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Systematyczność i odpowiedzialność
  • Sumienność, rzetelność i terminowość
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dodatek za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
  • Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych (ZFŚS)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca biurowa wykonywana 8 godzin dziennie w siedzibie urzędu. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
dziennie.
Praca z materiałami archiwalnymi, na stanowisku istnieje potencjalne narażenie na kontakt z czynnikami alergennymi,
zanieczyszczeniami mikrobiologicznymi akt, pleśniami, grzybami.
Stanowisko pracy jest wyposażone w sprzęt biurowy. Oświetlenie jest naturalne i sztuczne.

Budynek jest przystosowany do potrzeb z niepełnosprawnością ruchową. Posiada  odpowiednio przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ciągi komunikacyjne, pomieszczenia sanitarne i windę. W Punkcie Obsługi Klienta zamontowana jest pętla indukcyjna. W budynku oraz w jego otoczeniu zastosowane są oznaczenia kontrastowe. Przed
wejściem do budynku znajduje się podjazd i dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna i merytoryczna ofert
  • sprawdzian wiedzy/test pracy
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Archiwum Państwowe w Kielcach
ul. Janusza Kusocińskiego 57
25-045 Kielce
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41 260 53 13
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej urzędu: www.kielce.ap.gov.pl w zakładce Ochrona danych osobowych

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 02.02.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×