Kielce - panorama
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach
25-324 Kielce ul. Sandomierska 81
print as PDF
Ogłoszenie nr 74225 / 09.02.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: organizacyjnych Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru, Sekcja ds. Organizacji i Nadzoru
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzór nad aktualizacją strony internetowej KW PSP w Kielcach oraz BIP, zamieszczanie i weryfikacja materiałów opracowanych przez komórki organizacyjne KW PSP, a także materiałów przesłanych przez KP(M) PSP z terenu województwa.
  • Redagowanie i zamieszczanie materiałów na stronie internetowej KW PSP Kielce z zakresu zadań realizowanych przez Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru.
  • Realizacja zadań w zakresie współpracy z organizacjami politycznymi, społecznymi, związkami zawodowymi działającymi w jednostkach organizacyjnych PSP, zakładami pracy, placówkami badawczymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, osobami fizycznymi oraz innymi instytucjami i podmiotami.
  • Inicjowanie oraz prowadzenie współpracy z Oddziałem Wojewódzkim Związku Ochotniczych Straży Pożarnej RP, jednostkami samorządu terytorialnego i instytucjami działającymi na rzecz ochrony przeciwpożarowej, ochrony ludności oraz zapobiegania i zwalczania klęsk żywiołowych.
  • Sporządzanie planów pracy i analiz dotyczących realizacji planów pracy Sekcji ds. Organizacji i Nadzoru, a także KW PSP przy współpracy z innymi wydziałami, zgodnie z zasadami obowiązującymi w komendzie wojewódzkiej.
  • Udział w obsłudze technicznej uroczystości oraz innych imprez organizowanych przez KW PSP w Kielcach (bądź przy współudziale KW PSP w Kielcach).
  • Nadzór nad funkcjonowaniem sali tradycji KW PSP, wzbogacanie jej zbiorów oraz dbanie o zgromadzone w niej eksponaty.
  • Aktualizowanie materiałów fotogazetki ściennej KW PSP.
  • Prowadzenie w zastępstwie obsługi kancelarii, systemu EZD oraz sekretariatu Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP.
  • Przygotowywanie dokumentów wytworzonych na stanowisku pracy oraz w Sekcji ds. organizacji i nadzoru do przekazania ich do archiwum zakładowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
  • znajomość obsługi kancelaryjnej zgodnie z zarządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera, w tym pakietu MS Office
  • znajomość struktury organizacyjnej PSP i KW PSP w Kielcach
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 23 maja 1991 r. o związkach zawodowych
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • spostrzegawczość i dokładność
  • umiejętności: radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem, sprawnej organizacji własnej pracy oraz wykonywania kilku zadań jednocześnie
  • zdolność do szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat) od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • możliwość skorzystania z niskooprocentowanej pożyczki
  • wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie KW PSP w Kielcach
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
  • stanowisko usytuowane na pierwszej kondygnacji budynku Komendy Wojewódzkiej PSP przy ul. Sandomierskiej 81 w Kielcach
  • w budynku winda
  • indywidualne stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefon
  • użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, skaner, faks)
  • brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową
  • toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych
  • przy głównym wejściu do budynku podjazd dla osób niepełnosprawnych
Dodatkowe informacje

Umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie
jego usprawiedliwionej nieobecności.

  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.
  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
  • Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru”.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, numer telefonu i/lub adres e-mail.
  • Przyjmowane są jedynie kserokopie dokumentów.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu/osobistego dostarczenia oferty do urzędu). Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia,
  • Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne dostępna będzie na stronie BIP Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy w ciągu 1 tygodnia od upływu terminu do składania ofert.
  • Kandydatki/Kandydaci, którzy nie zakwalifikowali się do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni pisemnie wraz z podaniem przyczyny powyższego.
  • Kandydatki/Kandydaci dopuszczeni do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub pocztą elektroniczną o terminach: testu wiedzy, rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Kandydatki/Kandydaci uczestniczący w III etapie naboru, niezwłocznie po jego zakończeniu otrzymają pisemną informację o rozstrzygnięciu naboru.
  • Wyniki zatwierdzonego naboru ogłasza się w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, na stronie BIP Komendy Wojewódzkiej PSP w Kielcach oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
  • Dokumenty kandydatek/kandydatów ujętych w protokole naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru (po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone), zaś dokumenty pozostałych kandydatek/kandydatów przez okres 1 miesiąca.
  • Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty kandydatek/kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni w wyniku naboru, możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyników naboru. Po tym terminie dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I – analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne”.

etap II- test wiedzy,

etap III – rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 15 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sandomierska 81
25-324 Kielce

Składanie dokumentów w Kancelarii KW PSP w Kielcach, w godzinach: 8.00-15.00.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w Wydziale Kadr, Organizacji i Nadzoru”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41/36 53 210
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    W związku z realizacją wymogów art. 13 ust. 1 i 2  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), uprzejmie informuję, że:

    1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Świętokrzyski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach, reprezentujący Komendę Wojewódzką PSP w Kielcach z siedzibą przy ul. Sandomierskiej 81, 25-324 Kielce, tel. 41 365-32-04, adres e-mail: kw@straz.kielce.pl, fax: 41 365-32-03, skrzynka EPUAP /kgg8q018up/SkrytkaESP.

    2. W Komendzie Wojewódzkiej PSP w Kielcach wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt e-mail: iod@straz.kielce.pl lub pisemnie pod adresem Administratora, tel. 41 365-32-04.

    3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracownika służby cywilnej w tut. Komendy na podstawie art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych o której mowa w art. 6 ust. 1 lit a RODO. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych Świętokrzyski Komendant Wojewódzki PSP, Naczelnik i Zastępca naczelnika Wydziału Kadr, Organizacji i Nadzoru oraz wszyscy członkowie Komisji przeprowadzającej nabór kandydata na wolne stanowisko pracownika służby cywilnej.

    5. Przekazane przez Panią/Pana dane będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z wybranym kandydatem.

    6. Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a. żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia;

    b. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl).

    7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest wymogiem ustawowym i warunkiem rozpatrzenia Pani/Pana kandydatury w procesie naboru ogłoszonego na wolne stanowisko pracownika służby cywilnej.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach

Udostępnił: Justyna Pałczyńska

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr, Organizacji i Nadzoru

Wprowadzono: 09.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×