Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej
28-500 Kazimierza Wielka Ul. Kolejowa 142
print as PDF
Ogłoszenie nr 106573 / 21.09.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: kadrowych samodzielne stanowisko ds. kadrowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta powiatowego
  • realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej
  • przygotowywanie zakresów czynności i opinii służbowych dla Zastępcy Komendanta Powiatowego oraz dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej, w tym dowódców JRG
  • przygotowanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień
  • prowadzenie ewidencji czasu służby strażaków i pracowników cywilnych w tym nadzorowanie prawidłowego wykorzystania przez strażaków i pracowników cywilnych komendy urlopów wypoczynkowych, wypoczynkowych dodatkowych, okolicznościowych, szkolnych i innych
  • opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w Komendzie Powiatowej oraz opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów Komendanta Powiatowego
  • zastępstwo na stanowisku pracy w kancelarii ogólnej Komendanta Powiatowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 5 lat w jednostkach państwowej sfery budżetowej
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o Służbie cywilnej i ustawy Kodeks pracy
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), środków łączności i techniki biurowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Staż pracy co najmniej 2 lata w obszarze kadrowym
  • praktyczna znajomość zagadnień z zakresu organizacji pracy
  • znajomość przepisów związanych z działalnością jednostek budżetowych
  • znajomość programów płacowo kadrowych, kancelaryjnych;
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno – biurowa,
  • praca na pierwszym piętrze budynku,
  • praca przy komputerze oraz innych sprzętach techniki biurowej takich jak: skaner, drukarka, fax,
  • praca w pomieszczeniu z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne,
  • brak windy w budynku,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych na 1 pięrze.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Nabór organizowany jest w oparciu o przepisy „Rozdziału 3 – Nawiązanie stosunku pracy w służbie cywilnej” ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1691).
  • Praca w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 – 15.30.
  • Planowany termin rozpoczęcia pracy – Listopad 2022 r.
  • Życiorys/CV i list motywacyjny oraz wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
  • Wzory oświadczeń dostępne są w sekretariacie tut. Komendy Powiatowej PSP i na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/kppsp-kazimierza-wielka
  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części: „Niezbędne dokumenty i oświadczenia”. W związku z powyższym, aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia z w/w części ogłoszenia.
  • Kandydatki / kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej w celu informowania o kolejnych etapach naboru.
  • Szczegółowe informacje o warunkach pracy i wynagrodzenia można uzyskać pod nr telefonu:
    (0-41) 3521 119 wew. 0502
  • Niniejsze ogłoszenie umieszczone jest na tablicy ogłoszeń w budynku Komendy Powiatowej PSP w Kazimierzy Wielkiej, oraz na stronach internetowych:

    https://nabory.kprm.gov.pl/

    https://www.gov.pl/web/kppsp-kazimierza-wielka

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Nabór składa się z następujących etapów:

a. weryfikacja ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych;

b. sprawdzian wiedzy;

c. rozmowa kwalifikacyjna;

d. ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienia kandydatek / kandydatów.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 października 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej, ul. Kolejowa 142, 28-500 Kazimierza Wielka
Wymagane dokumenty z dopiskiem „Oferta zatrudnienia na stanowisko starszego inspektora ds. kadrowych” należy składać w sekretariacie tut. Komendy Powiatowej PSP na I piętrze (w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30)
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
41-35-211-19
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.10.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    OŚWIADCZENIE

     

    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko starszego inspektora ds. kadrowych ogłoszonego w dniu 21 września 2022 r.  i prowadzonego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej.

    Jednocześnie oświadczam, że zostałam / zostałem poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne.

     

     

     

    …………………………..

    data i podpis

     

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) informuje, że:

    1.    Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej (28-500 Kazimierza Wielka, ul. Kolejowa 142 tel.: 41 352 11 19, e-mail: kazimierza@straz.kielce.pl).

    2.    W Komendzie Powiatowej Państwowej z Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych z siedzibą w Kielcach, z którym można kontaktować się: ul. Sandomierska 81, 25-324 Kielce, tel. 41 365 32 04, e-mail: iod@straz.kielce.pl.

    3.    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) i c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE. 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy.

    4.    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.  

    5.    Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    żądania od administratora dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania;

    b)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail: kancelaria@giodo.qov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    6.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy.

    7.    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    8.    Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania, czyli automatycznej oceny niektórych czynników osobowych dotyczących Pani/Pana.

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z zapisami instrukcji kancelaryjnej dla komend powiatowych Państwowej Straży Pożarnej oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacja niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kazimierzy Wielkiej

Udostępnił: Marcin Oziębło

Komórka organizacyjna: KP PSP Kazimierza Wielka

Wprowadzono: 21.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×