Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Jędrzejowie
28-300 Jędrzejów ul. 11 - Listopada 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 141001 / 01.08.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Zespół do spraw Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy Policji oraz ich dokumentację kadrową,
  • Prowadzi przydzielone teczki zagadnieniowe oraz dokumentację wewnętrzną,
  • Przygotowuje akta osobowe funkcjonariuszy do archiwizacji,
  • Przygotowuje wytworzoną przez komórkę kadrową dokumentację do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Zajmuje się obsługą kadrową policjantów i pracowników zatrudnionych w KPP Jędrzejowie oraz podległych komisariatach Policji,
  • Sporządza dokumentację służbową do korespondencji z jednostką nadrzędną Policji oraz innymi jednostkami i instytucjami w sprawach kadrowych lub będących w kompetencji komórki kadrowej,
  • Zajmuje się obsługą petentów w sprawach kadrowych
  • Sporządza projekty rozkazów personalnych oraz innych decyzji Komendanta Powiatowego Policji w sprawach dotyczących stosunku służbowego policjantów,
  • Prowadzi sprawy osobowe policjantów i pracowników realizowane w ramach polityki kadrowej w zakresie zastrzeżonym dla komendanta,
  • Wprowadza dane dot. funkcjonariuszy i pracowników oraz dokonuje ich aktualizacji w systemach informatycznych,
  • Koordynuje rozliczanie nadgodzin wypracowanych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • Prowadzi ewidencję urlopów oraz sprawuje nadzór nad limitami urlopów funkcjonariuszy i pracowników Komendy oraz podległej jednostki organizacyjnej,
  • Prowadzi ewidencję zwolnień lekarskich pracowników i policjantów,
  • Sporządza miesięczne, półroczne i roczne zestawienia zwolnień lekarskich,
  • Dokonuje terminowego wprowadzenia opinii służbowych funkcjonariuszy do wewnętrznej bazy danych,
  • Pomaga w koordynacji i realizacji zadań w zakresie medycyny pracy,
  • Obsługuje System Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie wynikającym ze stosunku służbowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórce administracyjnej.
  • Umiejętność redagowania pism,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera (w szczególności pakietu Office),
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Znajomość przepisów dotyczących służby/pracy w Policji w szczególności: Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o ochronie informacji niejawnych, Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008r.) Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP poz. 95 z późn zm.), Rozporządzenia w sprawie opiniowania służbowego policjantów, Rozporządzenia w sprawie urlopów policjantów, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów, Ustawy Kodeks pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok administracja
  • Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Miejsce zamieszkania na terenie Jędrzejowa lub miejscowości pobliskiej.
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), nagrody uznaniowe, dodatek za staż pracy (od 5 % do 20 %), nagrody jubileuszowe,
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • Praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30 (8 godzin dziennie),
  • Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
  • Praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami budynku, budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
  • Stanowisko wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe,
  • Dyspozycyjność, niekiedy realizacja czynności służbowych w godzinach poza obowiązującymi godzinami pracy,
  • Wyjazdy służbowe,
  • Zagrożenie korupcją,
  • Odpowiedzialność materialna,
  • Stres, presja czasu,
  • Wielozadaniowość.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych,
  • II test wiedzy,
  • III rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 14 sierpnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141001"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Jędrzejowie
ul. 11 Listopada 78
28-300 Jędrzejów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(47) 80 46 285
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.08.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Jędrzejowie tel. (47) 8046206
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych Osobowych KPP w Jędrzejowie ( 47) 80462269 iod.jedrzejow@ki.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Jędrzejowie

Udostępnił: Katarzna Dąbrowska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. Kadr, Szkolenia i OIN

Wprowadzono: 01.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×