Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu
34-300 Żywiec Al.Piłsudskiego 52 52
print as PDF
Ogłoszenie nr 70505 / 27.10.2020
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: obsługi sekretarsko – biurowej i kancelaryjnej w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Ewidencjonuje pisma oraz inne dokumenty wpływające i wychodzące w odpowiednich dziennikach, przyjmuje, rozdziela i wysyła pocztę zwykłą i specjalną jawną,
  • Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu a także dekretacji Naczelnikowi Wydziału i Komendantowi Powiatowemu Policji, sporządza comiesięczne wykazy za dojazdy, prowadzi ewidencję urlopową l-4 pracowników wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w wydziale.
  • Prowadzi elektroniczny rejestr ERCDŚ, w celu zapewnienia terminowości i rytmiczności prowadzonych postępowań.
  • Przygotowuje wytworzoną w wydziale dokumentację do archiwizowania oraz weryfikuje nadanie symboli archiwalnych z godnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt policji i okresami przedawnień, sporządza odpowiednie spisy akt, w celu przekazania ich do składnicy akt KPP w Żywcu.
  • Sporządza pisemne odpowiedzi do podmiotów zewnętrznych zgodnie z poleceniem Naczelnika Wydziału.
  • Telefonicznie udziela informacji interesantom, obsługuje pocztę elektroniczną wpływającą do Wydziału za pośrednictwem systemu faksowo-mailowego Lotus. Udziela informacji stronom, instytucjom uprawnionym takim, jak Sądy, Prokuratury, Jednostki Policji w zakresie danych o referentach przydzielonych do prowadzonych postępowań, jak również o sposobie ich zakończenia lub nadania dalszego biegu tym postępowaniom w celu zapewnienia właściwego poziomu funkcji recepcyjnej sekretariatu.
  • Sporządza miesięczne listy obecności, sporządza comiesięczne wykazy zwrotu kosztów przejazdu dla funkcjonariuszy, zestawień ilości wykonanych kserokopii dokumentów oraz ilość korespondencji wychodzącej. Prowadzi ewidencję urlopową dla pracowników i funkcjonariuszy Wydziału.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • rzetelność, dokładność i sumienność
  • dyspozycyjność
  • umiejętność komunikacji
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie o kierunku administracyjno - biurowym
  • znajomość/przeszkolenie z zakresu obsługi komputera , poczty e-mail, rejestracji w Dzienniku Elektronicznym, Elektronicznym Rejestrze Dochodzeniowo-Śledczym
  • upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych
Co oferujemy

Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Nagrody okresowe np.kwartalne.

Pakiet socjalny, m.in.:dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.

Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.

Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciał-głównie siedząca.Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, skaner, kserokopiarkę, komputer oraz monitor ekranowy-czas pracy przy monitorze powyżej dobowego czasu pracy

Stanowisko pracy w Wydziale do walki z Przestępczością Gospodarczą usytuowane jest na II piętrze budynku KPP w Żywcu przy Al.Piłsudskiego 52. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo: brak windy oraz podjazdów.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Prześlij swoją ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego- decyduje data nadania oferty w placówce pocztowej.
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany/a do kolejnego etapu,powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami itp.)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 6 listopada 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 70505"
na adres:
W formie papierowej na adres : Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al.Piłsudskiego 52 , 34-300 Żywiec
W zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko referenta.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8572 218
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Udostępnił: Aneta Adamczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 27.10.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×