Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu
34-300 Żywiec Al.Piłsudskiego 52
print as PDF
Ogłoszenie nr 137993 / 22.05.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej, systemu ERCDŚ w Wydziale Kryminalnym
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Ewidencjonuje pisma oraz inne dokumenty wpływające i wychodzące w odpowiednich dziennikach, przyjmuje, rozdziela i wysyła przesyłki (również te, które mogą zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny do badań) pocztą zwykłą i specjalną. Kompletuje i przedkłada dokumenty i korespondencję do podpisu a także dekretacji Naczelnikowi Wydziału i Komendantowi Powiatowemu Policji. Sporządza comiesięczne wykazy za dojazdy, prowadzi ewidencję urlopową i zwolnień lekarskich pracowników wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji w wydziale.
  • Rejestruje postępowania sprawdzające i przygotowawcze tj. czynności sprawdzające (RPS) oraz śledztwa i dochodzenia (RSD) w ERCDŚ wraz z całością spływającej do nich dokumentacji statystycznych i procesowych celem zapewnienia terminowości i rytmiczności prowadzonych postępowań oraz udziela instruktaży w zakresie działania systemu ERCDŚ celem jego właściwego funkcjonowania.
  • Przygotowuje wytworzoną w wydziale dokumentację do archiwizowania oraz weryfikuje nadane symbole archiwalne zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt policji i okresami przedawnień, sporządza odpowiednie spisy akt, w celu przekazania ich do składnicy akt KPP w Żywcu.
  • Udziela telefonicznie i osobiście informacji stronom w prowadzonych postępowaniach a także instytucjom takim jak sądy, prokuratury, towarzystwa ubezpieczeniowe w zakresie danych referentów przydzielonych do prowadzenia przedmiotowych postępowań jak również o sposobie ich zakończenia i nadania dalszego biegu tym postępowaniom, kieruje i umawia z wskazanymi referentami sprawy a także naczelnikami wydziału w celu uniknięcia ewentualnych skarg stron postępowania a także zapewnienia właściwego poziomu funkcji recepcyjnej sekretariatu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 7 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB POŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • wysoka samodzielność, rzetelność,
  • umiejętność konsultacji , argumentowania, interpretowania i stosowania przepisów
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • znajomość obsługi komputera
  • umiejętność współpracy z zespołem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie kierunek administracyjno-biurowy
  • Doświadczenie zawodowe w administracji na podobnym stanowisku
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
  • umiejętność szybkiego uczenia się
  • dyspozycyjność
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera, poczty e-mail
Co oferujemy
  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  • Pakiet socjalny, m.in.:dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe.
  • Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych.
  • Możliwość skorzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. Do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 01 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 27 maja 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 137993"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Żywcu Al. Piłsudskiego 52 , 34-300 Żywiec
u dyżurnego jednostki ( z dopiskiem nabór na stanowisko inspektor-zastępstwo Nr ogłoszenia 137993) lub za pośrednictwem operatora pocztowego.


Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8572 281, 47 8572 282
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.05.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Żywcu

Udostępnił: Aneta Adamczyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkoleń

Wprowadzono: 22.05.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×