Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach
44-240 Żory ul. Ogniowa 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 79650 / 15.06.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: kwatermistrzowskich Sekcja kwatermistrzowsko - techniczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Administruje oraz zapewnia właściwy stan techniczny użytkowanych obiektów i instalacji, pomieszczeń i lokali pozostających w dyspozycji Komendy Miejskiej, a także planuje i realizuje inwestycje i remonty.
  • Prowadzi magazyn wyposażenia kwatermistrzowskiego i magazyn zwrotów Komendy Miejskiej wraz z niezbędną dokumentacją.
  • Monitoruje potrzeby, opracowywuje plany potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną i wyposażenia osobistego strażaka.
  • Prowadzi obsługę mieszkaniową, mundurową i socjalną strażaków, pracowników cywilnych i emerytów Komendy Miejskiej.
  • Dokonuje zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Prowadzi księgi inwentarzowe oraz księgi środków trwałych dla KM PSP Żory i KW PSP w Katowicach oraz likwiduje zbędne składniki majątku z ewidencji środków trwałych oraz z ewidencji ilościowo - wartościowej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, zarządzanie, administracja, finanse, rachunkowość
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy na stanowiskach administracyjnych
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • obsługa podstawowych programów komputerowych pakietu MS Office
  • umiejętność posługiwania się przepisami i działania pod wpływem stresu
  • umiejętność organizacji pracy, analitycznego myślenia, negocjowania, argumentowania i sporządzania pism urzędowych
  • odpowiedzialność, dokładność i skrupulatność, wysoka kultura osobista, samodzielność, umiejętność pracy indywidualnie i w zespole
  • dyspozycyjność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1. Niezbędna samodzielność i inicjatywa – Prowadzenie spraw z zakresu kwatermistrzostwa. Stanowisko wymaga dużej samodzielności, inicjatywy, zdolności uczenia się i prawidłowego wyciągania wniosków oraz zdolności do podejmowania decyzji na podstawie analizy danych. Stanowisko to wymusza na pracowniku samodzielne planowanie, organizowanie i realizowanie nałożonych obowiązków. Sprawa prowadzona jest samodzielnie przez pracownika od początku do końca, a tylko w sytuacjach szczególnych zwraca się do przełożonego o pomoc. W sytuacji takiej oczekuje się jednak od pracownika, że przedstawi własne propozycje rozwiązania problemu.

2. Złożoność i kreatywność – Występuje duża złożoność pracy wymagająca zmysłu organizacyjnego. Zakres zadań jest szeroki wymagający czasami działania natychmiastowego bez względu na czas wolny od pracy. Utrudnieniem są ograniczenia finansowe komendy w stosunku do realnych potrzeb, częste zmiany przepisów oraz ich niejednoznaczność.

3. Praca przy komputerze powyżej 4h dziennie - możliwe reprezentowanie urzędu na zewnątrz podczas realizacji zadań związanych ze stanowiskiem pracy.

4.  Czynniki utrudniające pracę:   nierównomierne natężenie obowiązków służbowych tzn: kumulowanie się spraw w czasie wolnym od pracy z powodu ciągłości służby systemu zmianowego, zmiany trybu pracy wynikające z innych zdarzeń losowych w komendzie; utrudniony kontakt ze strażakami z podziału bojowego pracującymi w systemie zmianowym.

5. Budynek nie jest dostosowany do pracy osób poruszających się na wózkach inwalidzkich – bariery architektoniczne tj. brak podjazdu, brak windy, małe toalety, praca w biurze znajdującym się na piętrze.

6. Możliwe kilkudniowe krajowe wyjazdy służbowe poza teren zamieszkania.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

etap I – analiza złożonych dokumentów pod względem spełnienia wymogów formalnych określonych w ogłoszeniu o naborze,

etap II – test wiedzy

W przypadku małej liczby kandydatów przewodniczący komisji rekrutacyjnej ma prawo odstąpienia od testu wiedzy i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wszystkich kandydatów.

etap III – rozmowa kwalifikacyjna z komisją

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-07-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prowadzenia samochodów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 21 czerwca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 79650"
na adres:
Komenda Miejska PSP w Żorach
ul. Ogniowa 10
44-240 Żory
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
324345427
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.06.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przetwarzanie danych osobowych

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych

    osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    Ø  Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej, 44-240 Żory, ul. Ogniowa 10.

    Ø  Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@katowice.kwpsp.gov.pl

    Ø  Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    Ø  Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych są organy uprawnione z mocy przepisów prawa

    Ø  Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy                    w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    Ø  Uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    Ø  Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO; art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    Ø  Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Ø  Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Ø  Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    Ø  Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Żorach

Udostępnił: Agnieszka Bała

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 15.06.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×