Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
42-400 Zawiercie Kasprowicza 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 148183 / 11.02.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: Sekretarsko – biurowych i kancelaryjnych Zespół Prezydialny
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje, ewidencjonuje pisma w elektronicznych rejestrach, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą i wychodzącą w celu dokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych.
  • Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu prawidłowej ewidencji dokumentów.
  • Obsługuje w zakresie kancelaryjno- biurowym Zespół Prezydialny w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych.
  • Rejestruje, aktualizuje i dystrybuuje akty prawne dla zainteresowanych policjantów i pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań.
  • Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów.
  • Przygotowuje i przekazuje do składnicy Akt sprawy zakończone i wytworzone w Wydziale/Komisariacie w celu prawidłowej archiwizacji.
  • Obsługuje programy komputerowe, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego oraz centrali telefonicznej wydziału/komisariatu w celu sprawnego funkcjonowania komórek/jednostek.
  • Roznoszenie poczty w celu nadania biegu dokumentacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Brak
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 10 miesięcy administracja publiczna lub praca biurowa
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz 632)”;
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
  • Umiejętność komunikowania się,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Rzetelność,
  • Terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjno - biurowe
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy) w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy);
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stosownymi wymaganiami (udokumentowane zakresy obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.);
  • Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2024 r. poz 632)”;
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
calendar icon

Aplikuj

do 21 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 148183"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
ulica Kasprowicza 9, 42-400 Zawierciu.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 85 353 19
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu

Udostępnił: Marta Wnuk

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko ds. prasowo-informacyjnych

Wprowadzono: 11.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×