Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
42-600 Tarnowskie Góry UL. BYTOMSKA 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 127805 / 28.09.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: OBSŁUGI KANCELARYJNO-BIUROWEJ W ZESPOLE PREZYDIALNYM
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi obsługę organizacyjną i kancelaryjno-biurową Komendanta Powiatowego Policji i jego Zastępcy oraz obsługę kancelaryjno-biurową komórek organizacyjnych KPP, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji
  • Przyjmuje i segreguje korespondencję resortową (jawną i niejawną) oraz od operatora pocztowego, a następnie wydaje adresatom oraz podmiotom zewnętrznym, w celu zapewnienia właściwego przepływu korespondencji i przesyłek pocztowych w komendzie.
  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z Zespołu, w celu udokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów, stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych.
  • Sortuje dobową ilość przesyłek otrzymanych do nadania, kontroluje prawidłowe zabezpieczenie przesyłek (paczek) ze szczególnym uwzględnieniem korespondencji o charakterze niejawnym, dokonuje podziału otrzymanej korespondencji na poszczególnych odbiorców, w celu prawidłowego przygotowania dokumentów nadawczych
  • Rejestruje oraz dokonuje aktualizacji przepisów w bazie aktów prawnych Komendy, w celu prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Przyjmuje i wydaje za pokwitowaniem uprawnionym osobom przesyłki zawierające paszporty, dowody osobiste, w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów.
  • Prowadzi obsługę organizacyjno-recepcyjną interesantów, gości, w celu wsparcia bieżącej pracy zespołu.
  • Sporządza protokoły z narad i odpraw z udziałem kierownictwa KPP, w celu ich właściwego dokumentowania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji lub pracy administracyjno-biurowej
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołowej
  • rzetelność i terminowość,
  • umiejętność komunikowania się,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku administracyjnym
  • przeszkolenie z zakresu obsługi komputera,
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od stażu pracy.

Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie, nagrody jubiluszowe, nagrody kwartalne 3%.

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 8 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 127805"
na adres:
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W TARNOWSKICH GÓRACH
UL. BYTOMSKA 6 42-600 TARNOWSKIE GÓRY
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 85 34 222
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach

Udostępnił: Alina MACHOŃ

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×