Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
41-200 Sosnowiec ul. Mościckiego 14
print as PDF
Ogłoszenie nr 92416 / 07.02.2022
Dołącz do nas jako:

sekretarz

w Zespole ds. administracyjno-organizacyjnych
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
  • ewidencja pism wpływających i wychodzących w rejestrach (w tym komputerowo)
  • obsługa internetu
  • prowadzenie rejestrów wydawanych decyzji i postanowień
  • wstępna obsługa interesantów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków i dokumentów oraz udzielania informacji
  • obsługa sprzętu biurowego
  • prowadzenie gospodarki materiałami biurowymi i wyposażeniem biurowym
  • przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych pracownikom Inspektoratu
  • przygotowanie dokumentów i organizacja wysyłki korespondencji
  • przygotowanie i prowadzenie rejestru wyjść służbowych
  • przygotowanie i prowadzenie listy obecności
  • prawidłowe stosowanie i zabezpieczenie pieczęci
  • prowadzenie gospodarki sprzętem w zakresie eksploatacji
  • prowadzenie rejestru legitymacji służbowych, upoważnień i pełnomocnictw do wykonywania czynności kontrolnych
  • opracowywanie planu urlopów
  • prowadzenie spraw dotyczących podróży służbowych pracowników Inspektoratu
  • przygotowanie druków niezbędnych do pracy Inspektoratu
  • inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • obsługa urządzeń biurowych, internetu i programów komputerowych Microsoft Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca w organach administracji architektoniczno - budowlanej lub nadzoru budowlanego
  • komunikatywność
  • odporność na stres
  • rzetelność
  • obiektywność
  • sumienność
Co oferujemy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Inspektoratu. Codzienna wstępna obsługa interesantów w zakresie wydawania i przyjmowania wniosków i dokumentów oraz stres związany z obsługą interesantów. Praca przy komputerze, korzystanie z internetu i urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax). Stanowisko pracy spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświetlenie stanowiska pracy: naturalne i sztuczne. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Siedziba Inspektoratu dostępna dla osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 570-800-835 lub osobiście w sekretariacie Inspektoratu w godz. od 8.00 do 13.00. 

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-03-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2023-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 lutego 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 92416"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu
ul. Mościckiego 14
41-200 Sosnowiec
I piętro pokój 122 - sekretariat w godzinach pracy urzędu

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
570-800-835
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.02.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu  z siedzibą przy ul. Mościckiego 14  w Sosnowcu 41-200 tel. 570-800-835 adres e-mail: sekretariat@pinb.sosnowiec.pl  2. Celem zbierania i przetwarzania danych jest przeprowadzenie rekrutacji na stanowisko w słuzbie cywilnej w ramach zastępstwa. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,  a także prawo sprzeciwu  oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 4. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.   5. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z przepisami o archiwizacji.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sosnowcu

Udostępnił: Anetta Czerkowska

Komórka organizacyjna: PINB Sosnowiec

Wprowadzono: 07.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×