Biuro - zdjęcie 2
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości
02-796 Warszawa ul. Wąwozowa 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 125779 / 19.08.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi administracyjno-biurowej Wydział Wywiadu Kryminalnego Zarządu w Katowicach Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości
#administracja publiczna #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Stań po dobrej stronie quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Obsługa komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego;
  • Przyjmowanie, rozdzielanie przesyłek i korespondencji wpływającej z komórek i jednostek organizacyjnych Policji i innych instytucji oraz wydawanie dokumentów, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów, a także przygotowanie korespondencji do wysyłki, w celu jej dostarczenia adresatom;
  • Ewidencjonowanie pism i dokumentacji o charakterze jawnym wpływającej i wychodzącej z Zarządu, w celu zapewnienia jej właściwego obiegu
  • Obsługa programu pocztowego E-NADAWCA
  • Gromadzenie zbiorów przepisów wewnętrznych i resortowych oraz ich analiza i dostarczanie aktualnych informacji Naczelnikowi w toku bieżącej pracy
  • Prowadzenie rejestru płyt CD i innych nośników;
  • Prowadzenie szkoleń i instruktaży dotyczących właściwego obiegu dokumentacji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji, pogłębiania i utrwalania wiedzy
  • Kierowanie petentów do referentów spraw
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci, stempli i referentek, prowadzenie ich inwentaryzacji
  • Sporządzanie pism na polecenie kierownika komórki organizacyjnej
  • Ewidencjonowanie aktów prawnych wydanych przez Komendanta CBZC
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy w rejestrach i systemie SWOP, urlopów, nadgodzin i absencji pracowników i policjantów oraz rejestru delegacji służbowych, sporządzanie wykazów należności pieniężnych
  • Rejestrowanie i ewidencjonowanie badań profilaktycznych policjantów i pracowników cywilnych w rejestrze i systemie SWOP; rejestrowanie i wprowadzanie danych dot. ustaleń telekomunikacyjnych w programie ELKA
  • Przygotowywanie dokumentacji i materiałów jawnych do archiwizacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Staż pracy co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej; Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
  • Wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, z zakresu pracy kancelaryjnej i archiwizacji dokumentów w organach i jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych,
  • Znajomość i umiejętność obsługi komputera – program Ms Office – i urządzeń biurowych;
  • Umiejętność komunikowania się, współpracy i rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność sprawnej organizacji i planowania pracy własnej,
  • Samodzielność, rzetelność, terminowość.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w pracy administracyjno - biurowej;
  • Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera;
  • Dostęp do informacji niejawnych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Zagrożenie korupcją,
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa).
  • Naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • Wymuszona pozycja ciała,
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
  • Brak podjazdów wewnątrz budynku, brak windy.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Planowane rozpoczęcie pracy – w ciągu około 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
  • Umowa w zastępstwie na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych,
  • Rozmowa kwalifikacyjna;
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • Oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy wyłącznie kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ”poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 756 z późn. zm.).
calendar icon

Aplikuj

do 29 sierpnia 2023

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125779"
na adres:
Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości Wydział Ogólny, Kadr i Szkolenia
ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa
z dopiskiem w liście motywacyjnym
„Nabór KSC Zarząd w Katowicach CBZC”
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 859 10 96
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 29.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych o kandydatach do pracy w Centralnym Biurze Zwalczania Cyberprzestępczości jest Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości z siedzibą w Warszawie przy ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia sprawnego oraz prawidłowego przebiegu postępowania rekrutacyjnego do pracy w CBZC.
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: asp. Katarzyna Minko ul. Puławska 148/150, 02-624 Warszawa. iod@cbzc.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Odbiorcą danych jest Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości

Jednostka organizacyjna: Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości

Udostępnił: Michał Surmak

Komórka organizacyjna: Wydział Ogólny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 19.08.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×