Biuro - zdjęcie 18 - kołonotatnik
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
01-211 Warszawa Giełdowa 7/9 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 112586 / 28.12.2022
Dołącz do nas jako:

główny specjalista

Do spraw: administrowania siecią PLI CBD w Wydziale do spraw Platformy Lokalizacyjno - Informacyjnej z Centralną Bazą Danych (PLI CBD) - Centrum Przetwarzania Danych Platformy Lokalizacyjno - Informacyjnej z Centralną Bazą Danych w Siemianowicach Śląskich, Departament Techniki
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Administruje, monitoruje i analizuje pracę sieci LAN i WAN w obu Centrach Przetwarzania Danych
  • Wspiera użytkowników w korzystaniu z sieci WAN oraz LAN
  • Opracowuje i uaktualnia dokumentację systemową
  • Utrzymuje konfigurację urządzeń zgodną z projektem
  • Dba o bezpieczeństwo konfiguracji urządzeń, wykonuje kopie bezpieczeństwa konfiguracji oraz monitoruje urządzenia
  • Konfiguruje urządzenia Juniper, VLAN-y, tunele IPSEC oraz weryfikuje działanie mechanizmów NTP, kontroli dostępu 802.1x, a także mechanizm STP(RSTP)
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe telekomunikacyjne lub informatyczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie administrowania siecią
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość przepisów: ustawy Prawo telekomunikacyjne w zakresie tajemnicy telekomunikacyjnej, a także działania numeru 112 wraz z rozporządzeniami, ogólne rozporządzenie o ochronie danych, ustawy o ochronie osób i mienia w zakresie zapewnienia ochrony fizycznej
  • Znajomość przepisów Konstytucji RP z zakresu możliwości gromadzenia informacji o obywatelach przez władze publiczne
  • Wiedza z zakresu: protokołów sieciowych i routingu, systemów: bezpieczeństwa sieciowego Firewall DMZ – CheckPoint, zdalnego dostępu VPN, zarządzania tożsamością, zarządzania i monitorowania bezpieczeństwem sieciowym
  • Wiedza z zakresu: projektowania systemów bezpieczeństwa sieciowego, oprogramowania Firewall DMZ CheckPoint, Serwer RSA, Serwer NAC, Load-Balancer F5
  • Umiejętność: budowy sieci teleinformatycznych, tworzenia i analizowania polityk, bezpieczeństwa sieciowego, konfiguracji: systemów zarządzania bezpieczeństwem i dostępem zdalnym, urządzeń sieciowych Juniper Cisco, Check Point, RSA
  • Umiejętność: zaawansowanej konfiguracji urządzeń sieciowych, rozwiązywania problemów i awarii w sieciach komputerowych
  • Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”), nagrody jubileuszowe, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Bogaty pakiet szkoleń, dofinansowanie nauki języka i studiów
  • Pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie wypoczynku i kart Multisport, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
  • Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
  • Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością
  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury w trybie 12-godzinnym, w tym również soboty, niedziele i święta, a także w nocy)
  • W celu poruszania się po obiekcie niezbędne jest przetwarzanie danych biometrycznych w postaci skanu tęczówki oka
Dodatkowe informacje

Oferty spełniające wymagania formalne, to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty, z wyjątkiem oferty wybranej/go kandydatki/kandydata, zostaną zniszczone.

W przypadku składania dokumentów elektronicznie, wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie lub cyfrowo przez kandydatki/kandydatów i załączone w formie skanów/zdjęcia lub pliku pdf do formularza rekrutacyjnego.

Zachęcamy do skorzystania ze wzoru oświadczeń znajdujących się na stronie http://bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto składa się z wynagrodzenia zasadniczego w wysokości 6 095,88 zł (mnożnik kwoty bazowej: 3,0) oraz dodatku za wysługę lat w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, uzależnionego od stażu pracy.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Sprawdzenie ofert pod względem spełniania wymogów formalnych
  • Test wiedzy
  • Test językowy
  • Test kompetencyjny
  • Rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące spełnienia wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 7 stycznia 2023

w formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 112586"
na adres:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Giełdowa 7/9
01-211 Warszawa




Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
22 53 49 489
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.01.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem danych osobowych przetwarzany w ramach procesu rekrutacji jest Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej z siedzibą w Warszawie, ul. Giełdowa 7/9, 01-211 Warszawa. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych są dostępne na stronie www UKE pod adresem www.bip.uke.gov.pl/rekrutacja/.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie

Udostępnił: Elżbieta Łagowska

Komórka organizacyjna: Biuro Dyrektora Generalnego

Wprowadzono: 28.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×