Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej
41-709 Ruda Śląska ul. Jadwigi Markowej 22
print as PDF
Ogłoszenie nr 98630 / 12.05.2022
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: organizacyjno - administracyjnych Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmowanie i wydawanie poczty,
  • prowadzenie rejestrów określonych w instrukcji kancelaryjnej Inspektoratu,
  • prowadzenie rejestrów określonych w przepisach szczególnych,
  • obsługa poczty elektronicznej,
  • prowadzenie archiwum Inspektoratu,
  • obsługa klienta,
  • sporządzanie sprawozdań,
  • obsługa EZD RP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe
  • znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjne, ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej
  • odporność na stres
  • kompetencje w zakresie samodzielności i inicjatywy, skutecznej komunikacji, umiejętności współpracy w grupie, rzetelności i terminowości
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w biurze przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Stanowisko pracy wyposażone jest w monitor ekranowy, spełnia wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy. Bezpośredni kontakt z klientami konieczna komunikatywność i odporność na stres. Nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na I piętrze. Budynek nie spełnia wymogów dotyczących wind oraz toalet dla niepełnosprawnych, wejście główne do budynku przystosowane jest do potrzeb osób niepełnosprawnych - podjazd dla niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do udziału w naborze zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu  o pracę, przy uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Metody, techniki, które będą stosowane podczas naboru to: weryfikacja formalna ofert, sprawdzian wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna. Kandydaci proszeni są o podaniu numeru telefonu. Oferty niekompletne, nie podpisane lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane ( liczy się data wpływu do PINB). Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Odrzucone oferty zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje, dotyczące ogłoszenia o pracy można uzyskać pod numerem telefonu 32 771 66 61 od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8:00-16:00

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 18 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej
ul. Jadwigi Markowej 22
41-709 Ruda Śląska

Dokumenty należy składać w kopertach zamkniętych z dopiskiem " nabór na stanowisko referent ds. organizacyjno -administracyjnych "
  • Dokumenty należy złożyć do: 18.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

     

    Podstawa prawna: art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) General Data Protection Regulation GDPR 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane w skrócie „RODO” .

     

    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi od 25 maja 2018 r. przepisami RODO, przekazuję informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej.

     

    Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922), oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r. ,poz. 1219).

     

    1. ADMINISTRATOR DANYCH:

     

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej, z siedzibą przy ul. Jadwigi Markowej 22, 41-709 Ruda Śląska

     

    2. INSPEKTOR OCHONY DANYCH:

     

    Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w sposób następujący:

     

    pisemnie na adres siedziby Administratora
    e-mailem pod adresem poczty elektronicznej: pinb.rudaslaska@gmail.com
     

    3. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH:

     

    Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywa się w związku z realizacją przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej zadań i kompetencji określonych w art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.).
    Przetwarzanie może być niezbędne także w celu wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną.
     

    4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH:

     

    Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich przetwarzania na podstawie przepisów prawa.

    Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej.

     

    5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH:

     

    Zebrane dane będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa
    Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, będą one przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres wskazany w kategorii archiwalnej określonej w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej.
    6. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ:

     

    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.

     

    Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Rudzie Śląskiej

Udostępnił: Monika Oleszycka

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 12.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×