Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej
41-709 Ruda Śląska ul. Gen. Hallera 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 95110 / 18.03.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: obsługi systemów teleinformatycznych w Zespole Łączności i Informatyki
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Analizuje stan techniczny urządzeń teleinformatycznych w jednostce, zestawia elementy składowe sieci teletechnicznych oraz samodzielnie dokonuje niezbędnych napraw.
  • Organizuje łączność w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych poprzez zestawianie niezbędnych połączeń kablowych.
  • Zarządza centralami telefonicznymi poprzez zakładania abonentów oraz nadawanie uprawnień.
  • Prowadzi bieżące instruktaże dla funkcjonariuszy i pracowników Policji w zakresie łączności.
  • Opracowuje zapotrzebowanie oraz prowadzi ewidencję sprzętu łączności będącego w użytkowaniu jednostki, celem zapewnienia prawidłowej gospodarki sprzętem łączności, dokonuje rozdziału sprzętu zgodnie z zapotrzebowaniem (transport ręczny sprzętu łączności)
  • Zarządza kontami użytkowników w systemie Biling w komendzie oraz jednostkach podległych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie o profilu teleinformatyka, telekomunikacja, informatyka lub pokrewne
  • Doświadczenie zawodowe w komórkach teleinformatycznych lub pokrewnych
  • wiedza z zakresu łączności,
  • planowanie i organizowanie pracy własnej w komórce,
  • samodzielność i komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • biegła obsługa komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Kurs informatyczny CISCO
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 31 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 95110"
na adres:
Komenda Miejska Policji
41-709 Ruda Śląska
ul. Gen. Hallera 9
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8541 219 lub 47 8541 218
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Rudzie Śląskiej

Udostępnił: Justyna Berger

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 18.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×