Biuro - zdjęcie 2
Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
47-400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 144357 / 28.10.2024
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Sekcji Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmuje dokumenty w sprawach osobowych, składane przez kandydatów do służby w Śląskim Oddziale Straży Granicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wytycznymi w tym zakresie oraz przeprowadza rozmowę informacyjną
  • opracowuje informacje, sprawozdania oraz analizy w zakresie spraw realizowanych w wydziale w celu dostarczenia kierownictwu wydziału i oddziału aktualnej wiedzy w przedmiotowym zakresie
  • aktualizuje dane kadrowe gromadzone w programach i systemach teleinformatycznych oraz przygotowuje meldunki i bieżące zestawienia do KGSG dotyczące kandydatów do służby, funkcjonariuszy i pracowników oddziału
  • wykonuje czynności w ramach prowadzonego naboru kandydatów do służby w Straży Granicznej oraz bierze udział w przedsięwzięciach mających na celu promocję służby w Straży Granicznej
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumentację kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby
  • opracowuje i technicznie wykonuje postanowienia, pisemne zawiadomienia i inne dokumenty w sprawach osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami kadrowymi i finansowymi, i przedkłada je kierownikowi sekcji.
  • prowadzi ewidencje, wydaje i przyjmuje dokumenty identyfikacyjne związane ze stosunkiem służbowym funkcjonariuszom Śląskiego Oddziału Straży Granicznej.
  • przygotowuje dokumentację do archiwizacji lub brakowania, sporządza niezbędną korespondencję w tym zakresie oraz przekazuje wycofane z obiegu dokumenty do właściwych komórek organizacyjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy administracyjno - biurowej
  • podstawowa znajomość przepisów ustawy służby cywilnej i ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • dobra znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych
  • Umuiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • dzielenie się wiedzą i informacjami
  • łatwość w komunikowaniu się z osobami z zewnątrz organizacji
  • umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • dobra obsługa pakietu MS office (Excel, Word)
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w administracji publicznej
  • znajomość ustawy o Straży Granicznej i aktów wykonawczych w zakresie procesu rekrutacyjnego do służby w Straży Granicznej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-stkę”;
  • system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, pożyczki mieszkaniowe);
  • działalność kasy zapomogowo – pożyczkowej;
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • stabilne zatrudnienie;
  • możliwość rozwoju i nauki od specjalistów.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2024.632) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • kopia prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 8 listopada 2024

na adres:
Śląski Oddział Straży Granicznej
ul. Dąbrowskiego 2
47 - 400 Racibórz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 414 41 39, 32 414 43 42, 32 414 45 71
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu

Udostępnił: Marta Bąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×