Biuro - zdjęcie 2
Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu
47-400 Racibórz ul. Dąbrowskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 130190 / 16.11.2023
Dołącz do nas jako:

audytor wewnętrzny

w Zespole Audytu Wewnętrznego
#administracja publiczna #audyt

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza zadania audytowe w celu zbadania systemów zarządzania i kontroli wewnętrznej w obszarze poddanym audytowi i sporządza obiektywną i niezależną ocenę adekwatności, efektywności i skuteczności systemów kontroli zarządczej;
  • realizuje czynności doradcze na wniosek Komendanta Oddziału lub z własnej inicjatywy, w celu przedstawienia opinii i zaleceń usprawniających funkcjonowanie Oddziału;
  • prowadzi dokumentację dotyczącą zadań audytowych, w celu dokumentowania ich przebiegu i wyniku;
  • uczestniczy w opracowywaniu rocznego planu audytu wewnętrznego w Oddziale poprzez dokonywanie analizy dokumentów, materiałów i innych informacji, w celu identyfikacji i analizy ryzyka związanego z funkcjonowaniem Oddziału w zakresie niezbędnym do opracowania rocznego planu audytu;
  • uczestniczy w sporządzaniu sprawozdania z wykonania rocznego planu audytu wewnętrznego, w celu przekazania informacji do Ministerstwa Finansów o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego;
  • przeprowadza czynności sprawdzające, w celu dokonania oceny działań jednostki, podjętych w zakresie realizacji rekomendacji z przeprowadzonych zadań audytowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w pracy w komórce audytu wewnętrznego
  • Posiadanie certyfikatów: CIA, CGAP, CISA, ACCA, CFE, CCSA, CFSA, CFA lub zdanie egzaminu przed Komisją Egzaminacyjną powołaną przez Ministra Finansów w latach 2003 – 2006 lub posiadanie uprawnień biegłego rewidenta lub posiadanie dwuletniej praktyki (zgodnie z definicją określoną w ustawie o finansach publicznych) w zakresie audytu wewnętrznego i dyplomu ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanego przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona, zgodnie z odrębnymi ustawami, do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych
  • Znajomość standardów audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach finansów publicznych
  • Umiejętność pracy w zespole, analitycznego i syntetycznego myślenia
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji i rozwiązywania problemów, działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętności redakcyjne
  • Pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”; lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Oferujemy:

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „13-stkę”; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo – pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Stabilne zatrudnienie
  • Możliwość rozwoju i nauki od specjalistów
  • Możliwość obniżenia wymiaru etatu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno – biurowa, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; kontakty zewnętrzne z innymi audytorami oraz Ministerstwem Finansów w związku z realizacją zadań audytowych;
  • miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer i urządzenia biurowe;
  • możliwość poruszania się po budynku: zachowana odpowiednia szerokość drzwi, miejsce pracy na 4 piętrze, w budynku brak windy oraz toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Proponowane wynagrodzenie brutto: 5540,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.

 

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kompetencji (certyfikatów/zdania egzaminu/uprawnień biegłego rewidenta/ dwuletniej praktyki i ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego);
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2023 r. poz. 756) lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE";
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 grudnia 2023

na adres:
Śląski Oddział Straży Granicznej
ul. Dąbrowskiego 2
47 – 400 Racibórz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 414 4571, 32 414 41 39, 32 414 43 42
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.12.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że w zakresie przetwarzania danych osobowych w związku z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej:

    Administratorem danych osobowych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej im. nadkom. Józefa Bocheńskiego z siedzibą w Raciborzu,
    adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: slosg@strazgraniczna.pl,
    telefon: (32) 414 40 02.


    kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD)
    adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: woi.slosg@strazgraniczna.pl,
    telefon: (32) 414 41 67,

    kontakt do Zastępcy Inspektora Ochrony Danych (w przypadku nieobecności IOD)
    adres: ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, e-mail: woi.slosg@strazgraniczna.pl,
    telefon: (32) 414 41 61.

    Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


    Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z art. 6 ust. 1 lit. a-c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO.


    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającymz art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie podanych danych, jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgodna na ich przetwarzanie.


    Zgodę można odwołać w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody.


    Dane osobowe mogą być udostępniane uprawnionym odbiorcom wyłącznie na podstawie przepisów prawa (w rozumieniu RODO odbiorcami danych osobowych nie są organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego).


    Dane o wyniku naboru są publikowane przez umieszczenie ich w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (w tym dane osobowe takie jak: określenie stanowiska pracy, imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego).


    Danych osobowych nie przekazuje się do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Mogą być udostępnione wyłącznie na podstawie przepisów prawa.


    Dane osobowe są przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


    Mają Państwo prawo:

    • dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do otrzymania ich kopii,
    • do żądania ich sprostowania, w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe,
      do usunięcia danych w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku prawnego,
    • do cofnięcia zgody, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem zgody,
    • do żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania – jeżeli wynika to z przepisów prawa,
      do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2 00-193 Warszawa) w przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów RODO,


    Mogą Państwo wystąpić do Komendanta Śląskiego Oddziału SG za pośrednictwem Inspektora Ochrony Danych z wnioskiem, który umożliwi Państwu realizację wskazanych wyżej uprawnień. Wniosek może zostać przesłany także drogą elektroniczną.


    Dane osobowe przetwarzane w związku z przeprowadzeniem naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie są one profilowane, a decyzje nie są podejmowane automatycznie.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu

Udostępnił: Marta Bąk

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 16.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×