Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
41-400 Mysłowice ul. Starokościelna 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 132359 / 11.01.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

Do spraw: obsługi sekretarsko-biurowej i kancelaryjnej Wydziału Kryminalnego i Wydziału do walki z Przestępczością Gospodarczą Wydział Kryminalny
#administracja publiczna
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje i ewidencjonuje, kompletuje i rozdziela przesyłki oraz korespondencję wpływającą do wydziałów oraz ją wydaje w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu przełożonym oraz rozdziela je po dokonaniu dekretacji Naczelników Wydziałów w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji.
  • Kopertuje, adresuje i przygotowuje do wysyłki korespondencję w celu jej doręczenia adresatom.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań.
  • Udziela informacji telefonicznej oraz kieruje petentów do pracowników kompetentnych w danej sprawie w celu zapewnienia właściwej pracy wydziałów.
  • Prowadzi terminarz spotkań, narad, informuje o terminach załatwiania spraw oraz zapewnia obsługę organizacyjno-recepcyjną interesantów i gości w celu wsparcia bieżącej pracy wydziałów.
  • Gromadzi a następnie sporządza spisy dokumentów będących na stanie wydziałów jak również przekazywanych przez policjantów w celu przekazania ich do składnicy akt.
  • Odbiera i nadaje przesyłki mogące zawierać środki chemiczne lub materiał biologiczny w celu właściwej dystrybucji tych materiałów.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 7 miesięcy w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętność współpracy
  • znajomość obowiązujących przepisów resortowych z zakresu obsługi kancelaryjno-biurowej i archiwizacji
  • umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej
  • przeszkolenie: w zakresie obsługi komputera i programów komputerowych
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne
calendar icon

Aplikuj

do 22 stycznia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132359"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Mysłowicach
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Starokościelna 2
41-400 Mysłowice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8526219 lub 47 8526218
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada:

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Mysłowicach

Udostępnił: Teresa Palimonka

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×