Katowice - panorama
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
40-042 Katowice ul. Wita Stwosza 36
print as PDF
Ogłoszenie nr 76088 / 25.03.2021
Dołącz do nas jako:

starszy specjalista

Do spraw: prewencji społecznej Państwowej Straży Pożarnej w Wydziale Kontrolno - Rozpoznawczym

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • realizuje zadania z zakresu prewencji społecznej poprzez inicjowanie nowych form popularyzowania działalności PSP;
  • prowadzi akcje edukacyjne dla dzieci i młodzieży;
  • utrzymuje stały kontakt ze wszystkimi rodzajami mediów, ze szczególnym uwzględnieniem dziennikarzy specjalizujących się w tematyce związanej z bezpieczeństwem, ochroną ludności i ratownictwem, również poprzez media społecznościowe (admnistruje serwisami społecznościowymi i stroną BIP Komendy Wojewódzkiej PSP w Katowicach);
  • opracowuje serwisy prasowe i komunikaty z działań ratowniczych i prewencyjno-profilaktycznych prowadzonych przez jednostki straży pożarnej na terenie województwa;
  • inspiruje podległe jednostki do podejmowania różnorodnych form propagowania zagadnień ochrony przeciwpożarowej i bezpieczeństwa, współpracuje w tym zakresie z mediami, dziennikarzami i innymi instytucjami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe o kierunku dziennikarstwo, politologia, socjologia lub inne z zakresu nauk społecznych
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w prowadzeniu spraw administracyjno-biurowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Znajomość obsługi pakietu biurowego MS Office, poczty elektronicznej, mediów społecznościowych z poziomu administratora
  • Znajomość ustawy o prawach autorskich, ochrony danych osobowych
  • Znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania Państwowej Straży Pożarnej
  • Samodzielność na stanowisku pracy
  • Komunikatywność i kultura osobista
  • Ugruntowana wiedza merytoryczna z zakresu public relations
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Studia podyplomowe z zakresu public relations
  • Odporność na stres
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Sprawność działania
  • Umiejetność organizacji pracy
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy;
  • zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy; 
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka);
  • pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku, pożyczki pracownicze na preferencynych warunkach);
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze;
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy);
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej;
  • bezpłatny parking.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziału do piątku w godz. 7.30-15.30.

Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia Komendy zlokalizowane są na piętrze oraz I piętrze.

Warunki pracy:

  • oświetlenie naturalne/sztuczne;
  • wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów;
  • praca w terenie tj. udział w konferencjach, briefingach prasowych, spotkania z dziennikarzami;
  • dyżury (nietypowe godziny pracy);
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;
  • częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz;
  • obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorach komputerowych;
  • praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego;
  • stres związany z kontaktami z mediami, obsługą klientów zewnętrznych.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR WZ.
  • W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.
  • Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Etap I - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych.

Etap II - pisemny test wiedzy.

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna.

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-04-26
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 9 kwietnia 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 76088"
na adres:
Komenda Wojewódzka PSP w Katowicach
40-042 Katowice
ul. Wita Stwosza 36
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
326215605; 326215311
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach

Udostępnił: Ewelina Woźniczko

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 25.03.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×