Biuro - zdjęcie 2
Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach
40-055 Katowice ul. Poniatowskiego 31
print as PDF
Ogłoszenie nr 104408 / 17.08.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: opracowywania dokumentacji mierniczo-geologicznej w Biurze - Archiwum Dokumentacji Mierniczo-Geologicznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Dostępne także dla
cudzoziemców
available for foreigners

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Przyjmuje, weryfikuje, kontroluje, ewidencjonuje oraz bada zgodność przejmowanych dokumentów ze spisami zdawczo-odbiorczymi, wchodzących w skład dokumentacji mierniczo-geologicznej zlikwidowanych zakładów górniczych w celu przygotowania ich do archiwizacji.
  • Sporządza informacje o warunkach górniczo-geologicznych na terenach pogórniczych i przygotowuje kopie niezbędnych dokumentów z zgromadzonego zasobu archiwalnego w celu udostępnienia ich zainteresowanym stronom.
  • Uzupełnia i aktualizuje bazę danych, dotyczącą rejestru udzielanych informacji o warunkach geologiczno-górniczych na terenach pogórniczych w celu usprawnienia procesu ich sporządzania oraz możliwości bieżącego pozyskiwania danych dla potrzeb statystyczno-sprawozdawczych.
  • Opracowuje dokumentację mierniczo-geologiczną w zakresie tworzenia i aktualizacji aplikacji CAD-owych wchodzących w skład komputerowego systemu informacji o terenie pogórniczym w celu wykorzystania go dla potrzeb sporządzania informacji o środowisku.
  • Udziela wyjaśnień stronom składającym wnioski dotyczące wydania dokumentacji i informacji o środowisku na terenach po działalności górniczej w celu wyjaśnienia podstaw prawnych, formy i zakresu ich udostępnienia.
  • Skanuje i przetwarza mapy w formę numeryczną, z użyciem programów graficznej obróbki obrazów wektorowych i bitmapowych w celu wykorzystania ich w aplikacjach CAD-owych w ramach tworzonego systemu informacji o terenach pogórniczych.
  • Współdziała w zakresie pozyskiwania dokumentów lub ich kopii z innych instytucji przechowujących dokumenty z dokumentacji mierniczo-geologicznych w celu uzupełnienia systemu informacji o terenie pogórniczym.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu wybranych przez wnioskodawcę dokumentów w celu udostępnienia ich do wglądu w siedzibie archiwum, przekazania ich kopii (drukowanych, kserowanych lub elektronicznych) wraz ze sporządzoną informacją o warunkach górniczo-geologicznych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie geodezji i kartografii lub geologii
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w zakresie geodezji i kartografii lub geologii
  • Znajomość przepisów prawa geologicznego i górniczego oraz prawa ochrony środowiska wraz z aktami wykonawczymi w zakresie dokumentacji mierniczo-geologicznej i informacji o środowisku.
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
  • Ogólna znajomość ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz znajomość procedury administracyjnej.
  • Umiejętność obsługi komputera, w tym biegła znajomość pakietu biurowego Office oraz programów – Access, AutoCAD.
  • Samodzielność i inicjatywa.
  • Skuteczna komunikacja.
  • Analityczne myślenie.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej pół roku w służbie mierniczej zakładu górniczego
  • Ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego w Archiwum Państwowym.
  • Ukończenie kursu obsługi programów - Access, Excel, AutoCAD.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Rozpoczynanie pracy, na wniosek pracownicy karmiącej dziecko piersią, po wykorzystaniu dodatkowej przerwy w czasie pracy lub kończenie pracy przed rozpoczęciem dodatkowej przerwy w czasie pracy (z wyjątkiem 15 minutowej przerwy przysługującej pracownikowi na podstawie art. 134 Kp)
  • Udzielanie pożyczek mieszkaniowych
  • Udzielanie zapomóg
  • Stwarzanie komfortowych warunków pracy w pomieszczeniach
  • Spotkania integracyjne
  • Możliwość przystąpienia pracownika do grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie w zakresie kursu kancelaryjno-archiwalnego w Archiwum Państwowym
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie obsługi programów - Access, Excel, AutoCAD
calendar icon

Aplikuj

do 27 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 104408"
na adres:
Wyższy Urząd Górniczy
ul. Ks, J. Poniatowskiego 31
40-055 Katowice
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 258 10 03
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 27.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wyższy Urząd Górniczy w Katowicach

Udostępnił: Justyna Pakosz

Komórka organizacyjna: Biuro Budżetowo-Finansowe, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 17.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×