Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach
40-024 Katowice Ul. Powstańców 41A
print as PDF
Ogłoszenie nr 143955 / 17.10.2024
Dołącz do nas jako:

referent prawny

Do spraw: orzecznictwa i kontroli w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego i Kontroli
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • rozpatruje sprawy w postępowaniu odwoławczym (odwołania, zażalenia) i nadzwyczajnym oraz przygotowuje projekty pism, w szczególności projekty decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • przygotowuje projekty zawiadomień o sposobie rozpatrzenia skarg i wniosków (dział VIII Kodeksu postępowania administracyjnego) oraz projekty postanowień w sprawach ponagleń w celu rozpatrzenia ich przez Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
  • bierze udział z upoważnienia Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego w kontrolach działalności powiatowych organów administracji architektoniczno-budowlanej i powiatowych inspektorów nadzoru budowlanego w celu wykonania ustalonego rocznego planu kontroli;
  • przygotowuje projekty oraz materiały do odpowiedzi na skargi (na rozstrzygnięcia i bezczynność organu) oraz sprzeciwy do sądu administracyjnego, celem właściwego przekazania ich do sądu;
  • kompletuje i porządkuje akta, zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych, przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji;
  • obsługuje elektroniczne rejestry spraw poprzez wprowadzenie i porządkowanie danych oraz prowadzi wykazy wykonywanych zadań w celach statystycznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w nadzorze budowlanym lub w administracji architektoniczno-budowlanej lub w komórkach kontrolnych realizujących zadania na podstawie przepisów ustawy o kontroli w administracji rządowej lub w organach kontroli państwowej.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Bardzo dobra znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa budowlanego i dziedzin pokrewnych, postępowania egzekucyjnego, ustawy o kontroli w administracji rządowej.
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce.
  • Umiejętności redakcyjne.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Umiejętność obsługi komputera.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność.
  • Systematyczność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów.
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
  • Dodatek za wieloletnią pracę, który przysługuje po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego i wzrasta o 1% za każdy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
  • Miejsca do parkowania dla osób z niepełnosprawnością znajdują się naprzeciw wejścia głównego do budynku oraz z prawej strony budynku przed stacją TRAFO.
  • Osoba z psem asystującym ma prawo wejść do budynku jak każdy inny klient, do stref ogólnodostępnych. W celu ułatwienia poruszania się po budynku istnieje możliwość otrzymania asysty pracownika ochrony.
  • Osoby niesłyszące lub niedosłyszące mają możliwość skorzystania z przenośnej pętli indukcyjnej, która znajduje się w Kancelarii – biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01.
  • Osoba niesłysząca lub słabosłysząca ma możliwość skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego, taką usługę należy zgłosić (pisemnie, mejlowo) na trzy dni przed planowaną wizytą w urzędzie.
  • Osoby niedowidzące mają możliwość skorzystania przy wykorzystywaniu materiałów w trakcie naboru z lupy, która znajduje się w Kancelarii – biurze podawczym Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego na VIII piętrze budynku w pokoju 8.01.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa z dużą ilością dokumentów, pod presją czasu, polegająca m.in. na bezpośredniej i telefonicznej obsłudze interesantów i obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie.
  • Przeprowadzanie kontroli w innych urzędach na terenie woj. śląskiego.
  • Konieczność prowadzenia samochodu służbowego kat. B.
  • Miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu.
  • Zagrożenie korupcją
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Wejście główne od strony ul. Powstańców jest w pełni dostosowana dla osób poruszających się na wózkach, dzięki podjazdowi oraz wyposażeniu w drzwi automatyczne.
  • Budynek wyposażony jest w dwie windy osobowe w system dźwiękowy. Wszystkie panele posiadają informację w brajlu, przycisk zero jest odznaczony kolorem. Wszystkie windy posiadają wyświetlacz pokazujący numer piętra.
  • Budynek został wyposażony w system elektronicznych znaczników systemu TOTUPOINT, naprowadzających dźwiękowo osoby niewidome lub słabowidzące.
  • W budynku znajdują się toalety przeznaczone dla osób z niepełnosprawnością (parter oraz piętra: I, III, V, VII, IX, X). Wszystkie toalety wyposażone są w alarmy, sygnalizację wezwania pomocy (lampka sygnałowa od strony korytarza).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeżeli złożysz oświadczeń o przetwarzaniu danych osobowych innej treści niż wskazane na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (bip) Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (winb) Twoja aplikacja zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych.
  • Długość i rodzaj Twojego doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów.
  • Osoba wybrana do zatrudnienia, która urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r., będzie zobowiązana (przed nawiązaniem stosunku pracy) do złożenia oświadczenia lustracyjnego lub informacji o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego (według wzoru określonego w nw. ustawie), zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2141 z późn. zm.) 
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I etap – analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych.
  • II etap – możliwość przeprowadzenia pisemnego testu wiedzy.
  • III etap – rozmowy kwalifikacyjne.
  • Nabór może być prowadzony częściowo zdalnie.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 22 października 2024

na adres:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(32) 606-33-08.
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.10.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe – Klauzula informacyjna

    Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) – zwanego dalej RODO informuję, że:

    1.    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego, 40 – 024 Katowice, ul. Powstańców 41a.

    2.    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych, dr Edytą Wasilewską można się kontaktować pisząc na powyższy adres lub przez pocztę elektroniczną:  iod@katowice.winb.gov.pl z dopiskiem „Inspektor ochrony danych” w tytule.

    3.    Pani/Pana dane osobowe zawarte w złożonych dokumentach aplikacyjnych będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a, art. 9 ust. 2 lit. b i art. 10 RODO oraz Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, i innych przepisów w celu przeprowadzenia rekrutacji i selekcji kandydatów oraz dokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

    4.    Odbiorcami danych osobowych kandydatów wyłonionych do zatrudnienia mogą być wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub umów powierzania.

    5.    Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
    międzynarodowych.

    6.    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy: nie dłuższy niż 3 miesięcy licząc od dnia zatrudnienia wybranego kandydata w procesie rekrutacji na dane stanowisko lub od dnia zakończenia rekrutacji na dane stanowisko, w przypadku, gdy nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

    7.    Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz prawo do ich przenoszenia.

    8.    Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody jest jednoznaczne z wykluczeniem Pani/Pana osoby z prowadzonej rekrutacji.

    9.    Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2.

    10. Podanie swoich danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

    11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

     

Wytworzył/odpowiada: Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach

Udostępnił: Grażyna Znojek

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr

Wprowadzono: 17.10.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×