Katowice - panorama
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
40-022 Katowice ul. Damrota 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 72113 / 15.12.2020
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: do spraw kontroli merytorycznej dokumentów finansowo-księgowych w Dziale Logistyki (ILL-01)
#administracja publiczna #skarbowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Człowiek - najlepsza inwestycja quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporzadza pod względem merytorycznym dokumenty finansowo-księgowe właściwe dla Pionu Logistyki i Usług w celu zweryfikowania należytego wykonania umowy
  • Wstępnie klasyfikuje wydatek do odpowiednich: rozdziału, paragrafu, analityki i budżetu zadaniowego w celu uzyskania danych do sporządzenia rzetelnego sprawozdania budżetowego w oparciu o prawidłowo prowadzoną ewidencję wykonania budżetu
  • Prowadzi ewidencję wniosków, umów faktur, rachunków i not księgowych w celu umożliwienia bieżącego ustalenia wysokości wykonania planu finansowego jednostki
  • Prowadzi sekretariat Zastępcy Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Katowicach Pionu Logistyki i Usług w celu zapewnienia obsługi Pionu
  • Wystawia noty korygujące do dokumentów finansowo-księgowych w celu skorygowania opisu operacji gospodarczej, terminu wykonania usługi lub terminu płatności
  • Sporzadza zestawienia, analizy, sprawozdania z zakresu działania komórki organizacyjnej w celu dostarczenia informacji na temat realizacji umów i wykonania budżetu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Terminowość
  • Rzetelność
  • Dokładność
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Zgłaszanie konstruktywnych wniosków usprawniających pracę
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość podstaw rachunkowości/księgowości
Co oferujemy
  • Stabilną pracę w jednostkach administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczęcia pracy między 7:00 a 7:30
  • Możliwość częściowego wykonania pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna)
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. ,,trzynastka’’)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferowanych warunkach, zapomogi dla osób w trudnych sytuacjach życiowych, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
  • Praca w przyjaznej atmosferze oraz dogodna lokalizacja miejsca pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • w budynku znajdują się dwie windy, natomiast brak podjazdów oraz toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • budynek i stanowisko pracy nie jest przystosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych oraz nie jest przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • oświetlenie na stanowisku pracy: sztuczne i naturalne.
     

 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
  • Zagrożenie korupcją
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru
    Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty, własnoręcznie podpisany list motywacyjny i oświadczenia
  • Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi wynikać jednoznacznie z przedstawionych dokumentów
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone
    przez tłumacza przysięgłego
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których
    wymagamy lub zalecamy
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów
  • Lista kandydatek/kandydatów spełniających wymagania formalne wraz z informacją o terminie, miejscu i godzinie prowadzonego naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Izby(https://www.slaskie.kas.gov.pl/izba administracji-skarbowej-w-katowicach/ogloszenia/nabor/oferty-pracy) oraz wywieszona w miejscu ogólnie dostępnym w siedzibie Izby (tablica informacyjno-ogłoszeniowa)
  • Członkowie korpusu służby cywilnej zatrudnieni w Krajowej Administracji Skarbowej nie mogą prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: weryfikacji ofert kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych, testu i  rozmowy kwalifikacyjnej
  • Nabór może być prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 31 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 72113"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
z dopiskiem „nabór – referent – (ILL-01) – IAS Katowice – SCH”

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(32) 207-64-60
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe – klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Katowicach (dalej: IAS w Katowicach) z siedzibą w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice (nr telefonu
      + 48 32 207 60 00, adres e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
    • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod.katowice@mf.gov.pl
    • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1
      lit. a - Pani/Pana dobrowolnej zgody. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach
    • Pani/Pana dane osobowe, po wyrażeniu przez Panią/Pana zgody, będą przetwarzane na podstawie przepisów m. in. Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych
    • Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan będzie brał/a udział
    • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Ministerstwo Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej, organy wymiaru sprawiedliwości oraz inne podmioty uprawnione do odbioru Pani/Pana danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa
    • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji
      (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) lub do momentu ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji
    • Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    • W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Katowicach Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP
    • Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Sylwia Chodkiewicz

Komórka organizacyjna: IPP

Wprowadzono: 15.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×