Biuro - zdjęcie 3 - budynek i flaga UE
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
40-022 Katowice ul. Damrota 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 140197 / 16.07.2024
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: Identyfikacji i rejestracji podatkowej- akcyza w Dziale Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI)
#administracja publiczna #finanse publiczne #skarbowość
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Człowiek - najlepsza inwestycja quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencje podatników i płatników w celu stworzenia kompletnej i aktualnej bazy podmiotów podlegających lub niepodlegających obowiązkom podatkowym oraz zapewnienia pozostałym komórkom organizacyjnym dostępu do informacji o podatnikach i płatnikach
  • Prowadzi analizy ryzyka podmiotów rejestrujących się do podatku od towarów i usług (VAT) w celu wyeliminowania podmiotów fikcyjnych i objęcia monitoringiem podmiotów o podwyższonym i wysokim ryzyku rejestracji
  • Rejestruje i wykreśla z rejestru krajowych i unijnych podatników podatku od towarów i usług (VAT i VAT-UE) w celu stworzenia aktualnej bazy podmiotów czynnych lub zwolnionych oraz zapewnienia tych informacji podmiotom zewnętrznym
  • Prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania numerów identyfikacji podatkowej, uchylenia z urzędu oraz unieważnienia NIP w celu wyeliminowania zaistniałych nieprawidłowości rejestracyjnych oraz zapobieganiu wyłudzeniom podatku od towarów i usług
  • Ewidencjonuje dane w Centralnym Rejestrze Podmiotów - Krajowej Ewidencji (CRP-KEP) w celu aktualizacji danych podmiotów i płatników
  • Przygotowuje zaświadczenia o nadaniu NIP na wniosek podatnika i informacje o nadanym NIP na wniosek osoby trzeciej w celu urzędowego poświadczenia stanu faktycznego
  • Udostępnia dane zgromadzone w CRP-KEP w tym NIP w celu realizacji wniosków uprawnionych podmiotów
  • Prowadzi rejestr podatników podatku akcyzowego w zakresie właściwości miejscowej naczelnika urzędu skarbowego oraz wydaje zaświadczenia i potwierdzenia rejestracji do podatku akcyzowego
  • Przyjmuje i ewidencjonuje powiadomienia, wnioski pośredniczące podmiot węglowy, gazowy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 0,5 roku w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy i efektywnego wykorzystania czasu pracy, realizacji obowiązków pod presją czasu
  • Skrupulatność, dociekliwość oraz wnikliwość przy wykonywaniu powierzonych zadań
  • Umiejętność jasnej i precyzyjnej komunikacji w mowie i piśmie
  • Dobra komunikacja z klientem zewnętrznym/wewnętrznym
  • Umiejętność analitycznego myślenia, wnioskowania
  • Nastawienie na stałe podnoszenie kompetencji zawodowych oraz otwartość do zdobywania, uzupełniania wiedzy i umiejętności
  • Umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 6:30 a 8:30, przy czym zastosowanie ruchomego rozkładu czasu pracy nie może zakłócać prawidłowego funkcjonowania komórki organizacyjnej
  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)
  • Nagrody jubileuszowe
  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
  • Dofinansowanie do zakupu okularów
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie
  • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach
  • Pracę w przyjaznej atmosferze oraz dogodną lokalizacje miejsc pracy poprzez bliskość głównych węzłów komunikacyjnych

 

 

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.



 

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca administracyjno-biurowa
  • Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
  • Zagrożenie korupcją
  • Obsługa klientów zewnętrznych
  • Praca w terenie

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Dodatkowe informacje
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po upływie 6 miesięcy od dnia ich złożenia
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz własnoręcznie podpisane oświadczenia
  • Długość wymaganego doświadczenia zawodowego musi  wynikać jednoznacznie z dołączonych dokumentów (np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, itp.)
  • W przypadku aplikacji skladanych w formie papierowej, oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia (wzory oświdczeń znajdują się na końcu ogłoszenia)
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) - zgodnie z art. 144 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947, z późn. zm.) - treść oświadczenia powinna być zgodna z załączonym wzorem stanowiącym załącznik do Rozporzadzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 24 lutego 2017 r. (poz.423) - jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenie dołącz w formie zeskanowanego dokumentu
  • Lista kandydatek/ów spełniających wymagania formalne wraz z informacją o terminie, miejscu i godzinie prowadzonego naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Izby (https://www.slaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-katowicach/ogloszenia/nabor/oferty-pracy) oraz wywieszona w miejscu ogólnie dostępnym w siedzibie Izby (tablica informacyjno-ogłoszeniowa)
  • Członkowie korpusu służby cywilnej zatrudnieni w Krajowej Administracji Skarbowej nie mogą prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Postępowanie rekrutacyjne będzie się składać z trzech etapów: weryfikacji ofert kandydatów pod względem spełnienia wymagań formalnych, testu wiedzy, umiejętności i kompetencji oraz rozmowy kwalifikacyjnej
  • Test wiedzy, umiejętności i kompetencji obejmuje wybrane zagadnienia praktyczne związane ze stanowiskiem pracy, a także bada stopień dopasowania kandydata do kultury organizacyjnej Izby, w tym również zagadnienia z zakresu organizacji i funkcjonowania Administracji Publicznej w tym Krajowej Administracji Skarbowej, członkostwa w Unii Europejskiej oraz aktualnych zagadnień społeczno-gospodarczych
  • Nabór może być prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie

ZACHĘCAMY DO SKŁADANIA APLIKACJI W FORMIE ELEKTRONICZNEJ

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Jeśli urodziłeś się przed 01.08.1972 r. złóż - Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.) - zgodnie z art. 144 ust. 2 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1947, z późn. zm.)
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 21 lipca 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 140197"
na adres:
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Damrota 25
40-022 Katowice
nabór – referent (SKI) II US Katowice AK

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 207 65 36
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:

    • Administratorem Pani/a danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Katowicach (dalej: IAS w Katowicach) z siedzibą w Katowicach przy ul. Damrota 25, 40-022 Katowice (nr telefonu + 48 32 207 60 00, adres e-mail: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl)
    • Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod.katowice@mf.gov.pl
    • Pani/a dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a - Pani/a dobrowolnej zgody. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych zawartych w złożonych przez Panią/a dokumentach
    • Pani/a dane osobowe, po wyrażeniu przez Panią/a zgody, będą przetwarzane na podstawie przepisów m. in. Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych
    • Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/a będzie brał/a udział.
    • Odbiorcami Pani/a danych osobowych mogą być: Ministerstwo Finansów, Szef Krajowej Administracji Skarbowej, organy wymiaru sprawiedliwości oraz inne podmioty uprawnione do odbioru Pani/a danych na podstawie odpowiednich przepisów prawa
    • Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) lub do momentu ewentualnego wycofania przez Panią/a zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji
    • Przysługuje Pani/u prawo do dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
    • W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Katowicach Pani/a danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/u prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl lub za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP Urzędu Ochrony Danych Osobowych: /UODO/SkrytkaESP
    • Udostępnione dane nie będą podlegały profilowaniu
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Udostępnił: Anna Kściuk

Komórka organizacyjna: Wydział Personalny

Wprowadzono: 16.07.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×