Transport - zdjęcie autostrady
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 87713 / 22.11.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: nadzoru nad ośrodkami szkolenia w Wydziale Infrastruktury
#administracja publiczna #transport
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne w zakresie rozpatrywania wniosków o wpis lub o zmianę wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia lub ośrodek doskonalenia techniki jazdy - przygotowuje projekty zaświadczeń o wpisie do rejestru, decyzje o odmowie wpisu do rejestru lub o zakazie prowadzenia działalności przez przedsiębiorców w tym zakresie.
  • Przeprowadza kontrole w ośrodkach szkolenia oraz ośrodkach doskonalenia techniki jazdy (ODTJ) celem oceny spełniania przez te ośrodki wymagań określonych prawem, zgodności prowadzonych szkoleń z obowiązującymi programami szkoleń oraz prowadzenia dokumentacji wymaganej w związku z wykonanymi szkoleniami.
  • Analizuje przekazywane Wojewodzie Śląskiemu informacje na temat prowadzonych zajęć oraz dane o ukończeniu kursu celem sprawdzenia pod względem formalnym poprawności realizacji obowiązku nałożonego na kierowników ośrodków szkolenia wynikającego z ustawy o transporcie drogowym.
  • Prowadzi rejestry przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia lub ODTJ oraz ewidencje jednostek wojskowych i jednostek organizacyjnych służb podległych lub nadzorowanych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, prowadzących ODTJ.
  • Przekazuje do centralnej ewidencji kierowców i centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, dane o dokonaniu wpisu lub wykreśleniu przedsiębiorcy do/z rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia lub ośrodek doskonalenia techniki jazdy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja lub transport lub wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli lub/i z reglamentacją działalności gospodarczej lub/i z prowadzeniem postępowań administracyjnych w przypadku posiadania wykształcenia wyższego na kierunku prawo lub administracja lub transport lub co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z przeprowadzaniem kontroli lub/i z reglamentacją działalności gospodarczej lub/i z prowadzeniem postępowań administracyjnych w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
  • znajomość ustaw: o transporcie drogowym (w szczególności rozdziały: 1-5 i 7a), o kierujących pojazdami (w szczególności rozdziały: 1-3, 6 i 17), prawo przedsiębiorców (rozdziały 1-5)
  • znajomość rozporządzeń Ministra Infrastruktury: w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy; w sprawie doskonalenia techniki jazdy
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego (Dział I, Dział II - rozdziały: 1-4, 6-7, 9-11, Dział VII)
  • myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów
  • na terenie Urzędu do dyspozycji pracowników bufet, punkt pocztowy oraz bankomat
  • siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego a także w niewielkiej odległości od autostrady A-4 oraz drogi krajowej E-75
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek Urzędu bez barier architektonicznych, wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Praca w terenie – kontrole infrastruktury ośrodka szkolenia i techniki jazdy. Nietypowe godziny pracy – przeprowadzanie kontroli w godzinach odbywania szkoleń. Praca pod presją czasu – wpis do rejestru działalności regulowanej powinien być dokonany w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z kompletem dokumentów. Kontakty zewnętrzne z kierownikami ośrodków szkolenia celem uzyskania wyjaśnień do prowadzonych spraw. 

Dodatkowe informacje
  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
    https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
  • w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
  • załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
  • dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru nad ośrodkami szkolenia w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
calendar icon

Aplikuj

do 6 grudnia 2021

na adres:
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 87713 / 22.11.2021
lub w formie papierowej (pocztą) na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. nadzoru nad ośrodkami szkolenia”. Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP. Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 20-77-246 lub 32 20-77-796
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 06.12.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

    Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru nad ośrodkami szkolenia

    Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

    Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. nadzoru nad ośrodkami szkolenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki

    Uprawnienia:

    ·          prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    ·          prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    ·          prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

    Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.  

    Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Anna Garbacz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 22.11.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×