inspektor wojewódzki
Do spraw: postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości w Wydziale Infrastrukturyz niepełnosprawnościami
ul. Jagiellońska 25
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
Aplikuj
do 9 kwietnia 2021
lub w formie papierowej na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki ul. Jagiellońska 25 40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. postępowań administracyjnych w I instancji w sprawie odszkodowań za nieruchomości”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki udostępnione w Internecie nie będą pobierane
- Dokumenty należy złożyć do: 09.04.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu