Katowice - panorama
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 110925 / 24.11.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: kontroli i nadzoru instancyjnego oraz prac urządzeniowo-rolnych w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach odwołań od decyzji wydanych przez starostów w zakresie scalania i wymiany gruntów, gleboznawczej klasyfikacji gruntów oraz ewidencji gruntów i budynków.
  • Prowadzi czynności kontrolne w jednostkach samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
  • Prowadzi czynności kontrolne dotyczące wykonania prac z zakresu scalania i wymiany gruntów i wykorzystania przez starostów środków z funduszy unijnych przeznaczonych na te prace.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w trybach nadzwyczajnych – jako organ I instancji w sprawach z zakresu scalania i wymiany gruntów, gleboznawczej klasyfikacji gruntów w celu zapewnienia kontroli instancyjnej w sprawach zakończonych ostatecznymi decyzjami administracyjnymi i przygotowania projektów decyzji dotyczących stwierdzenia nieważności wydanych rozstrzygnięć lub wznowienia postępowania.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gliwicach (WSA) na decyzje ostateczne Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego (ŚWINGK) i Wojewody.
  • Analizuje dokumentacje geodezyjne złożone przez spółdzielnie mieszkaniowe do wniosku o refundację kosztów związanych z wykonaniem prac geodezyjnych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata na stanowiskach związanych z wykonywaniem samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii (geodeta uprawniony)
  • szczególne uprawnienia: uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 2 lub 5: 2. rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych 5. geodezyjnego urządzania terenów rolnych i leśnych
  • znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia wykonawcze: ws. standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ws. organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; ws. państwowego systemu odniesień przestrzennych; ws. sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych; ws. sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej; ws. geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, ws. wykazywania w ewidencji gruntów i budynków danych odnoszących się do gruntów, budynków i lokali, znajdujących się na terenach zamkniętych; ws. ewidencji gruntów i budynków; ws. gleboznawczej klasyfikacji gruntów
  • znajomość ustawy o scalaniu i wymianie gruntów
  • znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie przekazywania dotacji celowych
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • znajomość ustawy o finansowaniu wspólnej polityki rolnej w zakresie przekazywania jednostkom samorządu terytorialnego środków budżetu państwa w formie dotacji celowej (art. 11-12)
  • kreatywność, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
Co oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
    nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • elastyczny czas pracy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek przy ul. Damrota 16 w trakcie remontu. Obecnie występują bariery architektoniczne – brak podjazdu przy wejściu do budynku. Budynek wyposażony w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera (z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie) oraz innych urządzeń biurowych. Kontakty zewnętrzne z: geodetami powiatowymi w celu prowadzenia konsultacji, udzielania informacji i wyjaśniania wątpliwości w prowadzonych sprawach oraz z klientami Urzędu w celu udzielania informacji i wyjaśnień oraz uzupełnienia materiału dowodowego. Przeprowadzanie czynności kontrolnych w jednostkach samorządu terytorialnego. Zagrożenie korupcją.

Dodatkowe informacje
  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
    https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego, a dodatkowo do dokumentów potwierdzających wykształcenie dołącz potwierdzenie ich równoważności z odpowiednim polskim dyplomem/świadectwem
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
  • w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
  • dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szczególnych uprawnień
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. kontroli i nadzoru instancyjnego oraz prac urządzeniowo-rolnych w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
calendar icon

Aplikuj

do 8 grudnia 2022

na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25 40 - 032 Katowice z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. kontroli i nadzoru instancyjnego oraz prac urządzeniowo-rolnych”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP. Dodatkowo przy wejściu do budynku udostępniono skrzynkę podawczą.
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 20-77-246 lub 32 20-77-796
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

    Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. kontroli i nadzoru instancyjnego oraz prac urządzeniowo-rolnych

    Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

    Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. kontroli i nadzoru instancyjnego oraz prac urządzeniowo-rolnych (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki

    Uprawnienia:

    ·          prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    ·          prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    ·          prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

    Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.

    Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Anna Garbacz

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 24.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×