Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach
44-121 Gliwice ul. Zawiszy Czarnego 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 71864 / 03.12.2020
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Pion Ochrony Informacji Niejawnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie bieżącej kontroli sposobu wytwarzania przez wykonawców dokumentów niejawnych oraz postępowania z dokumentami udostępnionymi przez Kancelarię Tajną;
  • Prowadzenie ewidencji pieczęci, nadzór nad ich użytkowaniem i zabezpieczeniem oraz prowadzenie wykazu osób upoważnionych do posługiwania się pieczęciami urzędowymi i służbowymi;
  • Sprawowanie nadzoru nad obiegiem wewnątrz urzędu i obiegiem zewnętrznym dokumentów niejawnych z możliwością szybkiego ustalenia miejsca ich przechowywania;
  • Terminowe wysyłanie i dostarczanie dokumentów niejawnych oraz bezzwłoczne przekazywanie adresatom pilnych przesyłek;
  • Organizacja obiegu informacji niejawnych o klauzuli "zastrzeżone" w sieci teleinformatycznej;
  • Udostępnianie dokumentów niejawnych osobom upoważnionym;
  • Rozliczanie wykonawców z powierzonych im dokumentów niejawnych;
  • Nadzór nad niszczeniem dokumentów nieprzedstawiających wartości archiwalnej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Kancelarii Tajnej lub jego zastępcy
  • Biegła znajomość obsługi komputera (pakiet MS OFFICE) i urządzeń biurowych;
  • Kreatywność i samodzielność w działaniu;
  • Systematyczność;
  • Odporność na stres i umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • Komunikatywność;
  • Znajomość przepisów i procedur dot. organizacji pracy biurowej;
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE";
  • Ukończenie kursu Kierownika Kancelarii Tajnej;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku administracyjnym lub związanym z obronnością państwa
  • Ukończenie kursu archiwisty;
  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych;
  • Zdolność analitycznego myślenia.
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Charakter pracy wymaga częstej aktualizacji znajomości przepisów prawa i procedur organizacji pracy biurowej w resorcie obrony narodowej. Stanowisko wymaga dużego zaangażowania w wykonywanie zadań, własnej inicjatywy i samodzielności w podejmowaniu decyzji dotyczących wykonywanych zadań.

Stanowisko z monitorem ekranowym spełniające wymogi bezpoieczeństwa i higieny pracy, praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie, brak czynników szkodliwych na stanowisku, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, fax., skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.

Zadania wykonywane są w siedzibie urzędu jak i poza jego siedzibą. Obsługa poczty i kontakt z jej przedstawicielami. Stres związany z terminowością wykonywania zadań oraz obsługą dokumentów o szczególnym znaczeniu dla jednostki i dla ochrony interesów państwa.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

- budynek bez urządzeń dźwigowych, może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, brak wind, korytarze dzielone drzwiami skrzydłowymi, drzwi blokowane, otwierane kartami identyfikacyjnymi);

- stanowisko znajduje się na II piętrze budynku Wojskowej Komendy Uzupełnień w Gliwicach;

- oświetlenie sztuczne i naturalne;

- budynek i stanowisko pracy nie są dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych oraz niesłyszących i głuchoniemych oraz nie są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Dopuszczamy możliwość złożenia ofert drogą elektroniczną pod warunkiem ich opatrzenia bezpiecznym podpisem elektronicznym zweryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu (zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej - Dz. U. 2019.162 z późn. zm.).

Dla tych ofert decyduje data wpływu do urzędu.

Zatrudnienie na stanowisku Kierownika Kancelarii Tajnej, umowa na czas określony (12 miesięcy) - w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej lub na czas nieokreślony - w przypadku osób, które otrzymały pozytywną pierwszą ocenę albo były zatrudnione w służbie cywilnej na podstawie umowy na czas nieokreślony lub na podstawie mianowania a także są osobami zatrudnionymi w służbie cywilnej na podstawie art. 34 ust. 1 ustawy o służbie cywilnej (Dz. U. 2020.265).

Na powyższym stanowisku zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny.

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

I etap - test wiedzy ze znajomości aktów prawnych zgodnie z zakresem obowiązków,

II etap - sprawdzenie umiejętności praktycznych;

III etap - rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE";
  • Kopia dokumentu poświadczającego ukończenie kursu Kierownika Kancelarii Tajnej;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu poświadczającego ukończenie kursu archiwisty.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 71864"
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach
ul. Zawiszy Czarnego 7
44-121 GLIWICE
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261 124 652 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Gliwicach

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Gliwicach

Udostępnił: Agnieszka Nowak

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 03.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×