Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
44-100 Gliwice ul. Powstańców Warszawy 12
print as PDF
Ogłoszenie nr 147204 / 22.01.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: gospodarki finansowej w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
#administracja publiczna
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowuje i rejestruje faktury/rachunki w systemie F-K w grupach od 0 do 9 (bez grupy 2), wystawia noty korygujące oraz opracowuje załączniki zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów finansowych w celu prawidłowej realizacji zobowiązań finansowych.
  • Dokonuje kontroli merytorycznej faktur, rachunków oraz wystawia noty księgowe w grupach od 0 do 9 (bez grupy 2) w celu uniknięcia nieprawidłowości co do zasadności poniesienia wydatku.
  • Sporządza listy należności na podstawie wykazów dot. biegłych, tłumaczy, równoważnika w zamian za wyżywienie funkcjonariuszy celem przekazania wydziałom merytorycznym do sprawdzenia, a następnie wypłaty należności przez KWP Katowice.
  • Opracowuje i dokonuje kontroli merytorycznej dokumentów będących podstawą wypłaty dodatkowych należności dotyczących równoważnika w zamian za wyżywienie funkcjonariuszy w celu uniknięcia nieprawidłowości co do zasadności poniesienia wydatku.
  • Czuwa nad terminowością legalizacji sprzętów techniki policyjnej w celu zapewnienia ciągłości pracy sprzętu.
  • Na bieżąco uzupełnia rejestry wydatków i ewidencjonuje w nich wszystkie rachunki w celu zapewnienia bieżącej informacji o ponoszonych kosztach w tym zakresie.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w komórkach ds. finansów
  • Znajomość przepisów ustawy o Rachunkowości z dnia 29.09.1994 r. z późniejszymi zmianami
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie określenia stawek wynagrodzenia biegłych, taryf zryczałtowanych oraz sposobu dokumentowania wydatków niezbędnych dla wydawania opinii w postępowaniu karnym z dnia 17. 04. 2024 r.
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości w sprawie wynagrodzenia za czynności tłumacza przysięgłego z dnia 24.01.2005 r. z późniejszymi zmianami
  • Znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18.01.2011 r. z późniejszymi zmianami
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne” potwierdzony Poświadczeniem Bezpieczeństwa wydanym przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych ww. klauzulą
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej
  • Umiejętność podejmowania decyzji
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność analizowania wykonywanych zadań
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
Co oferujemy
  • Wynagrodzenie zasadnicze powiększone o dodatek z tytułu wysługi lat pracy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

        tj. 4 731,37 brutto + dodatek (od 5% do 20%). 

  • Dodatkowe trzynaste wynagrodzenie tzw. ,,trzynastka".
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
  • Możliwość skorzystania z Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej. 

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,poufne'' wydane przez Policję lub Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzanie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych z późniejszymi zmianami
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. OŚWIADCZENIE NIE DOTYCZY KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972 R. LUB PÓŹNIEJ.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
calendar icon

Aplikuj

do 3 lutego 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 147204"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Gliwicach
Powstańców Warszawy 12
44-100 Gliwice

Zespół Kadr i Szkolenia
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. 478592343, 478592395, 478592370
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.02.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Gliwicach

Udostępnił: Dorota Szpak

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.01.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×