Biuro - zdjęcie 2
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
40-032 Katowice ul. Jagiellońska 25
print as PDF
Ogłoszenie nr 72037 / 09.12.2020
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu w Wydziale Infrastruktury
#administracja publiczna #planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi postępowania administracyjne w I i II instancji w trybie tzw. specustaw, aby przygotować projekty decyzji ustalających odszkodowania za nieruchomości przejęte na mocy prawa lub ograniczone w sposobie korzystania.
  • Sprawdza i weryfikuje pod względem formalno-prawnym i rachunkowym sporządzane przez rzeczoznawców majątkowych operaty szacunkowe stanowiące podstawę ustalania odszkodowań.
  • Przeprowadza w starostwach i miastach na prawach powiatu kontrole weryfikujące poprawność realizowanych przez starostów/prezydentów zadań dot. odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne.
  • Prowadzi postępowania administracyjne w trybie tzw. specustaw, aby przygotować projekty decyzji w sprawie stwierdzania ustanowienia lub wygaśnięcia trwałego zarządu na nieruchomościach przeznaczonych pod inwestycje publiczne.
  • Przygotowuje dokumenty i przekazuje je do Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych.
  • Uczestniczy w pracach związanych z wyborem i powołaniem biegłego rzeczoznawcy majątkowego.
  • Prowadzi czynności o charakterze cywilno-prawnym w celu uzgadniania z właścicielami przejmowanych nieruchomości wysokości odszkodowania oraz przygotowuje dokumentację dot. wykupu nieruchomości na Skarb Państwa.
  • Prowadzi postępowania administracyjne, aby opracować projekty decyzji o oddaniu gruntów w użytkowanie wieczyste i naliczaniu z tego powodu opłaty rocznej.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe i studia podyplomowe na kierunku administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami lub wyższe na kierunku prawo lub wyższe na kierunku lub o specjalności: administracja lub wycena nieruchomości lub gospodarka nieruchomościami
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach związanych z gospodarką nieruchomościami lub/i wyceną nieruchomości lub co najmniej roczne w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych
  • znajomość ustaw: o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu, o gospodarce nieruchomościami, o transporcie kolejowym (rozdział 2b), o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • znajomość ustawy o księgach wieczystych i hipotece
  • znajomość rozporządzenia RM ws. wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego
  • znajomość Kodeksu cywilnego (Księga pierwsza. Część ogólna i Księga druga. Własność i inne prawa rzeczowe)
  • myślenie analityczne, orientacja na klienta
Co oferujemy
  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • elastyczny czas pracy
  • możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • perspektywę rozwoju zawodowego
  • udział w szkoleniach/kursach
  • pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
  • możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Budynek Urzędu częściowo bez barier architektonicznych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych (parter). Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym na I piętrze. W części budynku prowadzącej do stanowiska pracy występują bariery architektoniczne (brak wind osobowych).  Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne: z inwestorami celem pozyskania informacji o stanie nieruchomości objętych inwestycją oraz osobach, którym przysługiwały do nieruchomości prawa rzeczowe, z stronami postępowania administracyjnego w celu udzielenia stosownych wyjaśnień i informacji oraz zapoznania się z aktami sprawy, z organami samorządu terytorialnego w celu ustalenia stanu prawnego nieruchomości. Praca w terenie, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klienta, przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

 

Dodatkowe informacje
  • w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
  • wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu:
    https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
  • do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
  • nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
  • zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
  • w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
  • informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
  • oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
  • dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-12-09
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • CV i list motywacyjny
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu (na zastępstwo) w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
calendar icon

Aplikuj

do 21 grudnia 2020

na adres:
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@katowice.uw.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 72037/09.12.2020
lub w formie papierowej na adres:
Śląski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki udostępnione w Internecie nie będą pobierane

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 20-77-246 lub 32 20-77-796
  • Dokumenty należy złożyć do: 21.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice

    Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub iod@katowice.uw.gov.pl

    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego  ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu

    Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa

    Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. postępowań administracyjnych w I i II instancji ws. odszkodowań za nieruchomości oraz przeprowadzania kontroli w starostwach i miastach na prawach powiatu (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki

    Uprawnienia:

    · prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

    · prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej

    · prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

    Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej

    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane

    Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.

    Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Udostępnił: Szczepan Latos

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Budżetowe

Wprowadzono: 09.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×