Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
43-400 Cieszyn ul. Wojska Polskiego 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 128909 / 20.10.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY/SŁUŻBY ORAZ MEDYCYNY PRACY JEDNOOSOBOWE STANOWISKO DS BHP
#BHP

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza roczny plan kontroli i przeprowadza kontrolę warunków pracy/służby oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, a następnie na bieżąco informuje komendanta powiatowego Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, w celu zapobiegania zagrożeniom życia i zdrowia pracowników i policjantów oraz poprawy warunków ich pracy/służby.
  • Uczestniczy w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/w służbie oraz opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontroluje realizację tych wniosków, w celu wypłacenia poszkodowanym należnego odszkodowania i zapobiegania zaistnieniu wypadków w przyszłości.
  • Przeprowadza szkolenia wstępne w dziedzinie bhp, zapewnia właściwą adaptację nowo zatrudnionych pracowników i policjantów oraz informuje o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą/służbą, w celu zapoznania z organizacją i metodami pracy/służby na stanowiskach, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe
  • Uczestniczy w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego wiążącego się z wykonywaną przez pracowników pracą przez policjantów służbą oraz opracowuje programy działań profilaktycznych zmierzających do wyeliminowania ryzyka, w celu poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Uczestniczy w konsultacjach w zakresie bhp, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w celu rozpoznania i rozwiązania problemów dotyczących stanu bhp w jednostce.
  • Współpracuje z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami/policjantami, w szczególności przy realizacji okresowych badań lekarskich pracowników/policjantów, w celu zapewnienia zdolności pracowników/policjantów do wykonywania pracy/służby w Policji.
  • Uczestniczy w opracowaniu planów modernizacji jednostki, ocenie założeń i dokumentacji dot. modernizacji jednostki, przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, w których przewiduje się pomieszczenia pracy/służby oraz zgłasza wnioski dot. wymagań bhp i zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy/służby, w celu zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • Uczestniczy w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych oraz opiniuje szczegółowe instrukcje dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy/służby, w celu dostosowania do wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w służbie BHP
  • znajomość przepisów z zakresu BHP oraz prawa pracy
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenia, dokonywania ocen i formułowania wniosków
  • samodzielność i kreatywność
  • komunikatywność
  • rzetelność i terminowość
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp
  • aktualne szkolenia dla służby BHP
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne"
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

* Możliwość skorzystania z pakietów ubezpieczeń grupowych

* Możliwość z korzystania z Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca w systemie ośmiogodzinnym co drugi dzień roboczy. Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała – siedząca i stojąca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, komputer oraz monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych. Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku. Pomieszczenie stanowiska pracy niedostosowane jest dla osób niepełnosprawnych ruchowo. W budynku występują bariery architektoniczne, brak wind. Współpraca z innymi wydziałami, zespołami lub jednostkami podległymi KPP w Cieszynie mieszczącymi się w budynkach niedostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych. Na stanowisku występują czynniki szkodliwe dla zdrowia zawiązane z pracą przy monitorze komputera w postaci fal elektromagnetycznych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Zachęcamy do wzięcia udziału w naborze osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Wynagrodzenie zasadnicze: 2100 zł brutto + dodatek z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty należy składać / przesyłać w zamkniętej kopercie  z dopiskiem na kopercie: Konkurs na stanowisko  inspektora BHP. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Czynnikiem warunkującym przystąpienie do naboru na stanowisko inspektora  jest dołączenie do aplikacji oświadczenia własnoręcznie podpisanego  o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. 

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stawianymi wymaganiami (udokumentowane zakresem obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami)
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 31 października 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 128909"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie
ul. Wojska Polskiego 2
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Małgorzata Zawada Specjalista Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Cieszynie
tel. 47 8573 218
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 2 43-400 Cieszyn komendant@cieszyn.ka.policja.pl
    Kontakt do inspektora ochrony danych: Komendant Powiatowy Policji w Cieszynie ul. Wojska Polskiego 2 43-400 Cieszyn iod@cieszyn.ka.policja.gov.pl
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Cieszynie

Udostępnił: Małgorzata Zawada

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.10.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×