Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie
41-500 Chorzów ul. Katowicka 123
print as PDF
Ogłoszenie nr 76789 / 12.04.2021
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: kadrowo - organizacyjnych Sekcja kadrowo - organizacyjna
#administracja publiczna #dane osobowe #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sekretariat Komendanta Miejskiego PSP w Chorzowie,
  • organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem Komendanta,
  • przyjmuje korespondencję, przedkłada do dekretacji Komendantowi, obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD)
  • przyjmuje i obsługuje petentów lub kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych Komendy,
  • ewidencjonuje czas pracy i służby pracowników systemu codziennego, prowadzi stosowną dokumentację wykorzystując system informatyczny SECS,
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy Komendy, przygotowuje zbiorcze analizy oraz wnioski z zakresu działania Komendy,
  • realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków Komendy, prowadzi ich ewidencję,
  • prowadzi dokumentację Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz świadczeń przysługujących emerytom i rencistom Państwowej Straży Pożarnej,
  • nadzoruje prawidłowe stosowanie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego wykazu akt w komórkach organizacyjnych Komendy,
  • obsługuje, od strony organizacyjnej, Centrum Edukacji Przeciwpożarowej (program profilaktyczno - edukacyjny "Ścieżka bezpieczeństwa")
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office w szczególności programu Excel
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Odporność na stres
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Sprawność w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność i kultura osobista
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy,
  • Stabilną pracę w administracji państwowej,
  • Dodatek stażowy wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego na podstawie udokumentowanego stażu pracy,
  • Nagrody jubileuszowe,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne - "trzynastka",
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej, 
  • Dostęp do grupowych ubezpieczeń na życie i zdrowie oraz opieki medycznej. 
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie Komendy w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30. Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia Komendy zlokalizowane są na II piętrze.
Warunki pracy:

  • oświetlenie naturalne/sztuczne; 
  • obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie; 
  • wysiłek fizyczny związany z przenoszeniem akt i dokumentów;
  • konieczność poruszania się po schodach (II piętro) - w celu odebrania korespondencji lub obsłużenia petentów.
Dodatkowe informacje
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Na kopercie i w liście motywacyjnym umieść dopisek: "Nabór - Sekretariat",
  • W ofercie podaj dane kontaktowe: adres i numer telefonu,
  • Tylko i wyłącznie kandydaci, którzy spełnią wszystkie wymagania formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • I Etap - analiza merytoryczna złożonych dokumentów,
  • II Etap - pisemny test wiedzy,
  • III Etap - rozmowa kwalifikacyjna.  
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-06-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 30 kwietnia 2021

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 76789"
na adres:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie,
ul. Katowicka 123,
41 - 500 Chorzów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
32 2410 977
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2021
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego:
    • Kontakt do inspektora ochrony danych:
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych:
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chorzowie

Udostępnił: Arkadiusz Kowalczyk

Komórka organizacyjna: Sekcja kadrowo - organizacyjna

Wprowadzono: 12.04.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×