Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie
41-500 Chorzów 75 Pułku Piechoty 3
print as PDF
Ogłoszenie nr 88856 / 06.12.2021
Dołącz do nas jako:

młodszy informatyk

Do spraw: utrzymywania w stałej gotowości do działania systemów teleinformatycznych KOMENDA
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje harmonogramy przetwarzania i przekazywania danych oraz utrzymuje w stałej gotowości do działania systemy teleinformatyczne, realizuje przedsięwzięcia w zakresie wykonywania zadań Administratora Systemów / Sieci Teleinformatycznych, współprowadzi dokumentację ewidencyjną i eksploatacyjno-techniczną sprzętu łączności i informatyki oraz materiałów eksploatacyjnych, uczestniczy w opracowaniu projektów rozkazów i zaleceń dotyczących spraw związanych z eksploatacją i wykorzystaniem systemów teleinformatycznych.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną, prowadzi obsługę techniczną serwisu internetowego, obsługuje e – PUAP, gromadzi i berze udział w opracowaniu materiałów do strony internetowej;
  • Prowadzi gospodarkę materiałową sprzętu łączności i informatyki, uczestniczy w planowaniu potrzeb w zakresie sprzętu informatyki oraz w zgłaszaniu potrzeb w zakresie realizacji, remontów i napraw bieżącego sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu Wojskowej Komendy Uzupełnień.
  • Przeprowadza planowe oraz doraźne zabiegi konserwacyjne sprzętu komputerowego ,oprogramowania systemowego, użytkowego oraz archiwizuje dane.
  • Udziela wszechstronnej pomocy użytkownikom systemu informatycznego w przypadku wystąpienia problemów związanych z eksploatacją sprzętu informatycznego w celu zapewnienia ciągłości pracy pracowników w systemie informatycznym działającym w WKU.
  • Współpracuje ze starszym informatykiem w zakresie rozwijania sieci oraz systemów, zgłasza do Oddziału Gospodarczego potrzeby w zakresie eksploatacji remontów i napraw bieżących sprzętu teleinformatycznego będącego na wyposażeniu WKU w celu utrzymania w sprawności sprzętu komputerowego, użytkowego oraz utrzymania w sprawności systemów i Sieci Teleinformatycznych Wojskowej Komendy Uzupełnień, nadzoruje przestrzeganie obowiązujących limitów finansowych związanych z wykorzystaniem wojskowych stacji telefonicznych;
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku administracyjnym
  • znajomość baz danych, systemów operacyjnych Windows, pakietu OFFICE;
  • znajomość konfiguracji i obsługi sieci teleinformatycznych;
  • znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych;
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych;
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych;
  • posiadanie Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (zgodnie z art.24 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U.2019 poz.742)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe związane z administrowaniem sieciami teleinformatycznymi
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • zdolność analitycznego myślenia;
  • komunikatywność;
  • umiejętność pracy w zespole;
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej (przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie z oświetleniem naturalnym i sztucznym) ale również w ruchu. Użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów.
Konieczność bardzo częstego przemieszczania się pomiędzy kondygnacjami budynku i wychodzenia na zewnątrz budynku.
Budynek wielokondygnacyjny bez windy.
Częste wyjazdy służbowe.
Wysiłek fizyczny.
Odpowiedzialność materialna.
Budynek posiada podjazd zewnętrzny oraz toaletę dostosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dodatkowe informacje
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Przyjmujemy tylko kopie dokumentów. 

Wszystkie kopie dokumentów oraz oświadczenia muszą zostać czytelnie podpisane i opatrzone aktualną datą.

 Zgodnie z art. 59a ust. 2 i 5 w związku z art. 109a ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej pracownikowi zostanie nadany pracowniczy przydział mobilizacyjny w formie karty mobilizacyjnej. Osoba, której nadano pracowniczy przydział mobilizacyjny jest obowiązana przyjąć kartę mobilizacyjną i wykonać obowiązki wynikające z jej posiadania.          

 

 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Nabór prowadzony będzie w 4 etapach :

ETAP I - weryfikacja formalna złożonych dokumentów.                              Wymagania formalne: kompletne dokumenty muszą zostać złożone w terminie. Przyjmowane są tylko kopie dokumentów. Wszystkie kopie dokumentów oraz oświadczenia należy czytelnie podpisać i opatrzyć aktualną datą .

Prosimy o zawarcie wszystkich wymaganych oświadczeń na 1 kartce.

Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów, oświadczeń oraz podpisów i dat - zostaną odrzucone.

Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do do dalszych etapów naboru - o czym zostaną poinformowani telefonicznie do dnia 15.12.2021 r.

Brak powiadomienia jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się do kolejnych etapów naboru. 

Planowany termin kolejnych etapów -17.12.2021 r.

ETAP II - test wiedzy z wymienionych w ogłoszeniu aktów prawnych.    ETAP III - sprawdzenie umiejętności informatycznych.                            ETAP IV - rozmowa kwalifikacyjna

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2021-12-20
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-05-17
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych lub złożenie Oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (zgodnie z art.24 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. Dz. U.2019 poz.742)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 11 grudnia 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
OSOBIŚCIE :
poprzez portiernię czynną codziennie w godz. 7.30-18.00
WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
41-500 CHORZÓW UL.75 PUŁKU PIECHOTY 3
lub POCZTĄ.
Dokumenty należy składać w zaklejonej i opisanej kopercie:
NABÓR NA STANOWISKO- MŁODSZY INFORMATYK

UWAGA! Przyjmowane są tylko kserokopie dokumentów.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261-124-552 w godz. 8.00 - 14.30
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.12.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: WOJSKOWY KOMENDANT UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE TEL. 261-124-550
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: STARSZY INFORMATYK TEL.261-124-553
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W CHORZOWIE
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wojskowy Komendant Uzupełnień

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Chorzowie

Udostępnił: Renata Trafny-Brzezinka

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 06.12.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×