Biuro - zdjęcie 2
Komenda Miejska Policji w Chorzowie
41-503 Chorzów ul. Legnicka 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 114211 / 20.01.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: sekretarsko-biurowych i kancelaryjnych Zespół Prezydialny
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Powierzone do wykonania zadania na tym stanowisku mają charakter jednolity związany z szeroko pojętą obsługą sekretaryjno-biurową i korespondencyjną, wspomaganiem funkcjonowania wydziałów, nadzór i zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentacji, przechowywaniem i aktualizacją przepisów prawnych. Prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kancelaryjnej, obsługa systemów informatycznych, Poczta SEPP, Poczta Specjalna oraz nadzór i realizacja procesu archiwizacji dokumentów Wydziału Kryminalnego, Rewiru Dzielnicowych, Ogniwa Patrolowo Interwencyjnego, Zespołu Wykroczeń, Stanowiska Kierowania, Jednoosobowego Stanowiska ds Organizacji Służby.
  • Przyjmowanie, przechowywanie, systematyczne przekazywanie dokumentów jawnych – korespondencji z komórek organizacyjnych KMP w Chorzowie oraz innych instytucji.
  • Ewidencjonowanie całości korespondencji w rejestrach kancelaryjnych.
  • Przedkładanie korespondencji Komendantowi Komisariatu Policji II w Chorzowie lub jego Zastępcy do dekretacji.
  • Przekazywanie bez zbędnej zwłoki zadekretowanej korespondencji właściwym referentom za pokwitowaniem odbioru
  • Rzetelne prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji dla Komisariatu Policji II w Chorzowie.
  • Obsługa poczty elektronicznej, centrali telefonicznej, systemu faksowo - mailowego, programu do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej / zgodnie z obowiązującymi przepisami/ i wdrażanie za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
  • Prowadzenie następujących zbiorów kancelaryjnych: - rejestru dzienników książek ewidencyjnych, dokumentów, teczek jawnych - dziennika korespondencyjnego EKD - książki doręczeń miejscowych - dzienników podawczych, - rejestru poczty
  • Wysyłanie korespondencji i przesyłek.
  • Zwracanie wykonawcom merytorycznym dokumentów przeznaczonych do wysłania celem ich uzupełnienia w przypadku, gdy nie spełniają określonych wymogów.
  • Sporządzanie czystopisów pism i ich powielanie.
  • Rejestrowanie, aktualizowanie, zapoznawanie, powielanie resortowych aktów prawnych.
  • Sporządzanie spisów akt przekazanych i archiwizowanie dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie wszystkich komórek organizacyjnych Komisariatu Policji II w Chorzowie- koordynacja procesu archiwizacyjnego Komisariatu Policji II w Chorzowie.
  • Prowadzenie ewidencji stempli i pieczęci będących na stanie Komisariatu oraz rozliczanie funkcjonariuszy z posiadanych pieczęci i stempli w przypadku rozwiązania stosunku służbowego, pracy lub przeniesienia do służby, pracy w innej komórce, jednostce organizacyjnej.
  • Dbanie o terminowość załatwianych spraw poprzez wykazywanie z dziennika korespondencyjnego spraw niezałatwionych, którymi są obciążeni poszczególni funkcjonariusze oraz przedstawienie zaległości przełożonym.
  • 15) Zaopatrywanie w materiały biurowe i druki.
  • Koordynacja w zakresie cyklicznego rozliczania funkcjonariuszy Komisariatu Policji II w Chorzowie z posiadanych liczb dziennika – zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Odpowiadanie za całokształt pracy sekretariatów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przestrzeganie dyscypliny pracy.
  • Przestrzeganie zachowania tajemnicy służbowej i państwowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
  • Uczestniczenie w szkoleniach zawodowych.
  • Ponoszenie odpowiedzialności służbowej i materialnej za nie właściwą eksploatację użytkowanego i powierzonego sprzętu.
  • Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.
  • Wykonywanie czynności w ramach powołanych grup zadaniowych.
  • Wykonywanie zadań zgodnie z obowiązującymi ustawami, rozporządzeniami, zarządzeniami, decyzjami, poleceniami i aktami prawnymi.
  • Zastępowanie pracownika korpusu służby cywilnej - referenta Zespołu Prezydialnego przejęcie jego obowiązków
  • Realizacja innych zadań wynikających z potrzeb doraźnych i poleceń kierownictwa komisariatu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętnosć pracy w zespole
  • umiejętność komunikowania się
  • umiejętnoć organizowania pracy własnej
  • rzetelność i terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjno-biurowe
  • przeszkolenie z obsługi programów komputerowych
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Zaopatrzenie jesienno-zimowe

Grupowe Ubezpieczenie PZU z funduszem prewencyjnym

Zapomoga losowa lub socjalna

Dostępność
Warunki pracy
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 30 stycznia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 114211"
na adres:
Komenda Miejska Policji w Chorzowie
ul. Legnicka1
41-503 Chorzów
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8545219 lub 218, 217
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.01.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Miejski Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Chorzowie

Udostępnił: Anna Antończyk

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 20.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×