Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
43-155 Bieruń ul. Turystyczna 1A
print as PDF
Ogłoszenie nr 122920 / 24.06.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: wprowadzania danych do systemów policyjnych (jawnych i niejawnych) i pozapolicyjnych oraz obsługi baz danych Zespół Łączności i Informatyki
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych (w tym niejawnych) i pozapolicyjnych systemach informatycznych, w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i pozapolicyjnych systemach informatycznych, w celu dostarczenia aktualnych danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w Systemach Niejawnych Policji w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno – rozpoznawcze i dochodzeniowo – śledcze.
  • Przygotowuje i sporządza sprawozdania oraz zestawienia dla komórek organizacyjnych jednostki poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań, w celu przedstawienia efektów wykonanej pracy operacyjno – rozpoznawczej i dochodzeniowo – śledczej.
  • Prowadzi ewidencję składników majątkowych w zakresie sprzętu informatyki i łączności oraz dokonuje powierzania, lub przekazywania w/w sprzętu poszczególnym funkcjonariuszom i pracownikom na podstawie sporządzanych protokołów, w celu właściwej ewidencji posiadanego sprzętu teleinformatycznego.
  • Wyjaśnia błędy związane z kartami MRD5, mandatami oraz wyrokami z przedstawicielami instytucji zewnętrznych (Straż Miejska, Sąd), w celu korygowania błędów.
  • Opracowuje i wydaje zaświadczenia o wpisach w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, w celu dostarczenia informacji osobom zainteresowanym.
  • Prowadzi czynności kancelaryjno – biurowych, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania komórki.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy na stanowiskach administracyjno – biurowych
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • rzetelność
  • terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • umiejętność komunikowania się
  • poświadczenie bezpieczeństwa potwierdzające dostęp do informacji o klauzuli „Poufne”
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- trzynaste wynagrodzenie

- możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki pracy dot. charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, pomieszczenie biurowe zlokalizowane jest na parterze budynku. Wysiłek fizyczny. Zagrożenie naciskami grup przestępczych, permanentna obsługa klienta.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy

Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Koniecznie dołącz do aplikacji oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru. Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje dane dobrowolnie. Bez podania wymaanych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-07-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2024-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub oświadczenie o wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 ze zm.)
calendar icon

Aplikuj

do 30 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Turystyczna 1
43-155 Bieruń
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8527 218/219
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

     


    Administrator danych i kontakt do niego:

    Komendant Powiatowy Policji w Bieruniu z siedzibą przy ul. Turystycznej 1a

     


    Kontakt do inspektora danych osobowych:

    Inspektor Danych Osobowych: ul. Turystyczna 1a, 43-155 Bieruń, tel. 47 852 72 16,
    adres e-mail: iod@bierun.ka.policja.gov.pl

     

     

     

    Cel przetwarzania danych:

    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

     


    Informacje o odbiorcach danych:

    dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych

     


    Okres przechowywania danych:

    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
    (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

     


    Uprawnienia:

    - prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    - prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,

    - prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    - prawo do usunięcia danych osobowych:

    żądanie realizacji tych praw można przesyłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej

    - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

     


    Podstawa prawna przetwarzania danych:

    - art. 6 ust. 1 lit. B RODO

    - art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa
    z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1
    lit. c RODO

    - art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO

     


    Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy
    o służbie cywilnej (m in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagają do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy
    w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

     


    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

     


    Inne informacje:

    podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu

Udostępnił: Agnieszka Sroczyńska

Komórka organizacyjna: ZKiS

Wprowadzono: 24.06.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×