starszy referent
Do spraw: administracyjno - biurowych Wydział Ruchu Drogowegookreślony (np. projektu)
2024 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- ,,Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później"
- ,,Oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli ,,poufne"
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Aplikuj
do 5 kwietnia 2024
Komenda Miejska Policji w Bielsku-Białej ul. Wapienna 45
- Dokumenty należy złożyć do: 05.04.2024
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu