starszy referent
Do spraw: obsługi kancelaryjno-biurowej Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białejokreślony (np. projektu)
2022 r.
zasadnicze
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Aplikuj
do 20 lipca 2022
Komendy Miejskiej Policji
w Bielsku-Białej
ul. Wapienna 45
- Dokumenty należy złożyć do: 20.07.2022
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu