kierownik oddziału
Do spraw: kierowania Dyspozytornią Medyczną w Bielsku - Białej w Wydziale Powiadamiania Ratunkowegoz niepełnosprawnościami
2021 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje wymagane dla pielęgniarki systemu – w przypadku posiadania wykształcenia wyższego na kierunku pielęgniarstwo (studia pierwszego stopnia)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko kierownika oddziału - Dyspozytornia Medyczna w Bielsku-Białej w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
Aplikuj
do 16 grudnia 2021
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy - kierownik oddziału - Dyspozytornia Medyczna w Bielsku-Białej”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
- Dokumenty należy złożyć do: 16.12.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu