Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74
print as PDF
Ogłoszenie nr 93981 / 03.03.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: Organizacyjno - Kadrowych Sekcja Organizacyjno - Kadrowa
#zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje założenia polityki kadrowo – płacowej komendanta i kontroluje gospodarowanie kadrami
  • Prowadzi sprawy osobowe pracowników oraz emerytów i rencistów komendy
  • Przygotowuje zakresy czynności dla funkcjonariuszy oraz pracowników cywilnych komendy (w porozumieniu z kierownikami komórek organizacyjnych)
  • Sporządza i kompletuje dokumentację emerytalno - rentową pracowników komendy
  • Realizuje zadania z zakresu profilaktyki zdrowotnej pracowników komendy
  • Analizuje stan i poziom kwalifikacji pracowników oraz realizuje zadania z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego
  • Prowadzi dokumentację związaną z dodatkowym zatrudnieniem pracowników
  • Weryfikuje uprawnienia do kierowania pojazdami i wydaje zaświadczenia uprawniające do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
  • Ewidencjonuje czas służby i pracy systemu codziennego oraz nieobecności i inne zwolnienia, a także prowadzi niezbędną w tym zakresie dokumentację oraz realizuje sprawozdawczość
  • Kontroluje przestrzeganie prawa pracy i przepisów określających zasady pełnienia służby, pełni nadzór w tym zakresie
  • Opracowuje regulaminy, wytyczne i procedury dotyczące służby i pracy w komendzie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie kadrami, prawo i administracja)
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (pożądane zatrudnienie na stanowiskach pomocniczych / obsługi w jednostkach organizacyjnych PSP)
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów służbowych
  • Łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Pożądane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie kadrami, prawo i administracja
  • Znajomość programów EZD, Płatnik ZUS, Symfonia Kadry i Płace, Progman Kadry
  • Doświadczenie w obsłudze sekretariatu lub staż na podobnym stanowisku
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość kodeksu pracy oraz procedur postępowania administracyjnego zgodnie z kpa
  • Znajomość przepisów i zagadnień BHP służby i pracy
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Pakiet socjalny (m.in. pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodwego (szkolenia, kursy)
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30
  • Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepłnosprawnych na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na I piętrze.

Warunki pracy:

  • Oświetlenie naturalne/sztuczne
  • Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym
  • Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego
  • Częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrzym
  • Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem akt i dokumentów
  • Realizacja zadań pod presją czasu
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Na kopercie należy umieścić dopisek: NABÓR POK.

W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres poczty elektronicznej.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Etap I - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych

Etap II - pisemny test wiedzy

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-04-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadcznenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadcznienie o posiadaniu uregulowanego stosunku do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93981"
na adres:
Sekretariat
Komenda Powiatowa PSP w Będzinie
ul. Modrzejowska 74
42-500 Będzin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8517 003
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.03.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym RODO.

    1)         Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej 42-500 Będzin, ul. Modrzejowska 74, tel. (32) 47 8517 003;
    e-mail: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

    2)         W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony
    Danych – Renata Białas, e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl.

    3)         Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora w korpusie służby cywilnej w Sekcji Organizacyjno - Kadrowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.

    4)         Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.

    5)         Pani/Pana dane osobowe mogą być w ramach postępowania kwalifikacyjnego, na podstawie
    przepisów prawa, przekazane:

    a)    do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych,

    b)    do innych jednostek organizacyjnych PSP.

    6)         Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane
    do zakończenia postępowania rekrutacyjnego w Komendzie Powiatowej PSP w Będzinie
    lub zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.

    7)         Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    b)    sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    c)    ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    d)    usunięcia danych osobowych;

    e)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych
    (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
    e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    8)        Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    9)        Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

    10)     Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym w KP PSP w Będzinie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w postępowaniu, będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie

Udostępnił: Szymon Gwóźdź

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 03.03.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×