Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie
42-500 Będzin ul. Modrzejowska 74
print as PDF
Ogłoszenie nr 141741 / 23.08.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Sekcja Kwatermistrzowsko - Techniczna
#administracja publiczna #transport #zamówienia publiczne
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku.
  • Administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji Komendy.
  • Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego Komendy.
  • Prowadzenie obsługi mundurowej strażaków.
  • Współdziałanie przy planowaniu z osobą odpowiedzialną za łączność w Komendzie systemów łączności i systemów alarmowania na terenie działania Komendy.
  • Prowadzenie spraw związanych z rozdziałem kosztów operatorów monitoringu przeciwpożarowego, kosztów funkcjonowania Stacji Odbiorczej Alarmów Pożarowych w Komendzie.
  • Monitorowanie potrzeb i opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną lub ekwipunek osobisty.
  • Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych.
  • Sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy.
  • Realizacja zadań związanych z postępowaniami odszkodowawczymi.
  • Gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych z likwidowaniem zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nieodpłatne przekazanie oraz darowizna.
  • Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne priorytetów w tym zakresie.
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł
  • Ewidencja oraz nadzór i konserwacja sprzętu obrony cywilnej, zapewnienie jego właściwej konserwacji.
  • Weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: inżynieria bezpieczeństwa, inżynier logistyki, inżynier budownictwa. )
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące w administracji publicznej (pożądane zatrudnienie na stanowiskach pomocniczych / obsługi w jednostkach organizacyjnych PSP)
  • Biegła obsługa komputera, znajomość środowiska Windows oraz pakietu MS Office, umiejętność redagowania dokumentów służbowych
  • Łatwość komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B, C
  • Uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Wyższe (pożądane kierunki: inżynieria bezpieczeństwa, inżynier logistyki, inżynier budownictwa).
  • Uprawnienia UDT w zakresie obsługi żurawi przewoźnych, przenośnych oraz stacjonarnych
  • Zezwolenie do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych
  • Znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawnych obowiązujących w Państwowej Straży Pożarnej
  • Znajomość kodeksu pracy oraz procedur postępowania administracyjnego zgodnie z kpa
  • Znajomość przepisów i zagadnień BHP służby i pracy
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na 12 miesięcy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Nagrody jubileuszowe
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Pakiet socjalny (m.in. pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodwego (szkolenia, kursy)
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie oraz opieki medycznej
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie Komendy w godzinach pracy Komendy tj.: od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 do 15.30
  • Budynek Komendy nie jest dostosowany do poruszania się osób na wózkach inwalidzkich (brak podjazdów, wind, toalet przystosowanych do osób niepłnosprawnych na wózkach inwalidzkich). Pomieszczenia są zlokalizowane na I piętrze oraz piwnicy.

Warunki pracy:

  • Częsty i bezpośredni kontakt z klientem zewnętrzym i pracownikami
  • Oświetlenie naturalne/sztuczne
  • Obciążenie narządu wzroku związane z pracą przy monitorze komputerowym
  • Praca przy komputerze wymagająca wysiłku statycznego
  • Praca w terenie wymagająca uprawnień do poruszania się pojazdami służbowymi, w tym ciężarowymi z obsługą dzwigów przenośnych
  • Praca wymagająca wysiłku fizycznego związana z obsługą magazynu, dostawami, przechowywaniem i wydawaniem towarów i materiałów
  • Wysiłek fizyczny związany z przemieszczaniem towarów i materiałów
  • Realizacja zadań pod presją czasu
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Oferty należy składać w zaklejonych kopertach.

Na kopercie należy umieścić dopisek: NABÓR PT.

W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres poczty elektronicznej.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Etap I - analiza merytoryczna dokumentów aplikacyjnych

Etap II - pisemny test wiedzy

Etap III - rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-10-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadcznenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,C
  • Oświadcznienie o posiadaniu uregulowanego stosunku do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn)
  • Oświadczenie o posiadaniu dodatkowych uprawnień wymienonych w ogłoszeniu (uprawnienia UDT)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 9 września 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 141741"
na adres:
Sekretariat
Komenda Powiatowa PSP w Będzinie
ul. Modrzejowska 74
42-500 Będzin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8517 003
  • Dokumenty należy złożyć do: 09.09.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym RODO.

    1)         Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej 42-500 Będzin, ul. Modrzejowska 74, tel. (32) 47 8517 003;
    e-mail: komenda@bedzin.kppsp.gov.pl

    2)         W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony
    Danych – st. sekc. Anna Gawron, e-mail: iod@katowice.kwpsp.gov.pl.

    3)         Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na stanowisko starszego inspektora w korpusie służby cywilnej w Sekcji Organizacyjno - Kadrowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.

    4)         Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być instytucje upoważnione z mocy prawa.

    5)         Pani/Pana dane osobowe mogą być w ramach postępowania kwalifikacyjnego, na podstawie
    przepisów prawa, przekazane:

    a)    do komisji lekarskiej podległej ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych,

    b)    do innych jednostek organizacyjnych PSP.

    6)         Dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane
    do zakończenia postępowania rekrutacyjnego w Komendzie Powiatowej PSP w Będzinie
    lub zgodnie z przepisami właściwymi w sprawie archiwizacji.

    7)         Przysługuje Pani/Panu prawo do:

    a)    dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    b)    sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    c)    ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    d)    usunięcia danych osobowych;

    e)    wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych
    (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01,
    e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl) jeżeli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

    8)        Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    9)        Przetwarzanie podanych przez Panią/Pana danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.

    10)     Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w postępowaniu rekrutacyjnym w KP PSP w Będzinie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązku przedłożenia dokumentów wymaganych w postępowaniu, będzie brak możliwości uczestnictwa w tym postępowaniu.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Będzinie

Udostępnił: Szymon Gwóźdź

Komórka organizacyjna: -

Wprowadzono: 23.08.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×