Biuro - zdjęcie 2
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu
87-100 Toruń ul. Prosta 32
print as PDF
Ogłoszenie nr 74986 / 24.02.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kancelarii ogólnej i archiwum - w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej w Wydziale Organizacji i Nadzoru
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • ewidencjonuje korespondencję wpływającą i wychodzącą z Komendy Wojewódzkiej PSP w Toruniu
  • zapewnia obieg wewnętrzny i wysyłkę korespondencji
  • prowadzi archiwum Komendy Wojewódzkiej PSP w Toruniu oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów, brakowaniem dokumentów i udostępnianiem akt na zewnątrz
  • współpracuje przy organizacji odpraw służbowych, narad, spotkań oraz uroczystości, imprez okolicznościowych, konferencji, sympozjów itp. organizowanych przez Komendę Wojewódzką PSP w Toruniu lub z udziałem kierownictwa komendy wojewódzkiej
  • realizuje obsługę techniczno-biurową doraźnych rad, zespołów i komisji o charakterze pomocniczym lub opiniodawczo-doradczym Komendanta Wojewódzkiego PSP w Toruniu
  • pełni zastępstwo w sprawach obsługi sekretariatu komendy
  • prowadzi szkolenia i udziela instruktażu pracownikom Komendy Wojewódzkiej PSP w Toruniu w zakresie działania archiwów oraz sporządzania dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną dla jednostek organizacyjnych PSP
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowiskach administracyjnych w administracji publicznej
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • sprawna obsługa aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, tworzenie prezentacji), obsługa urządzeń teleinformatycznych (komputer, telefon z centralą, faks, skaner, drukarki)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
Co oferujemy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca biurowa,
  • praca na pierwszym piętrze budynku zlokalizowanego na terenie starówki toruńskiej,
  • brak windy w budynku,
  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy komputerze oraz innych sprzętach techniki biurowej takich jak: skaner, drukarka, fax,
  • praca w pomieszczeniu z oświetleniem mieszanym: światło dzienne i oświetlenie sztuczne.
Dodatkowe informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

1.     Praca w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godz. 7.30 – 15.30.

2.     Wymagane oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane, opatrzone aktualną datą.

3.     Oferty złożone po terminie (decyduje data stempla pocztowego), niekompletne oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.

4.     Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z decyzją
nr 39/2014 Kujawsko-Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 08 sierpnia 2014 r. określającą wewnętrzną procedurę naboru do korpusu służby cywilnej.

5.     Weryfikacja spełnienia przez kandydatki / kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „Dokumenty
i oświadczenia niezbędne” oraz „Dokumenty i oświadczenia dodatkowe”. W związku
z powyższym, aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

6.     Każdemu kandydatowi po złożeniu dokumentów zostanie nadany w sekretariacie numer identyfikacyjny, którym będzie posługiwał się podczas procedury postępowania kwalifikacyjnego. Osoby, których oferty wpłyną drogą pocztową, numer identyfikacyjny otrzymają na adres e-mail zamieszczony w podaniu o przyjęcie do pracy.
Kandydatki / kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminach kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. W przypadku dużej liczby kandydatek/kandydatów biorących udział w naborze, dopuszcza się możliwość informowania o zakwalifikowaniu się kandydatek/kandydatów drogą elektroniczną. Dotyczy to każdego etapu naboru. Wobec tego w ofercie należy podać numer telefonu oraz  adres e-mail.

7.     Nabór składa się z następujących etapów:

a)     weryfikacji ofert pod kątem spełniania wymagań formalnych;

b)     sprawdzianu wiedzy;

c)     rozmowy kwalifikacyjnej;

d)     ustalenia wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienia kandydatek/kandydatów.

W przypadku, gdy w odpowiedzi na ogłoszenie wpłynie co najmniej 30 ofert spełniających wymagania formalne, Komisja może zdecydować o przeprowadzeniu po weryfikacji ofert, analizy merytorycznej ofert, jako dodatkowej techniki selekcji poprzedzającej sprawdzian wiedzy. Analiza merytoryczna ofert ma na celu wybór kandydatów, którzy spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o naborze, w sposób wyższy od poziomu minimalnego wymaganego do spełnienia wymagań formalnych.

8.     Oferty kandydatek/kandydatów niewyłonionych w trakcie naboru, będą możliwe do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie dokumenty podlegają zniszczeniu.

9.     Oferty kandydatek/kandydatów wyłonionych, a nie wybranych przez Komendanta Wojewódzkiego PSP podlegają zniszczeniu niezwłocznie (o ile nie zostały odebrane), po upływie okresu wynikającego z art. 33 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o służbie cywilnej.

10.  Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

11.  Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. (56) 65 80 175 lub (56) 65 80 171.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego I stopnia
  • oświadczenie kandydata o znajomości biegłej obsługi aplikacji biurowych
  • oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Państwowej Straży Pożarnej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego II stopnia
  • kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • kandydaci proszeni są o podanie numeru telefonu i adresu poczty elektronicznej
calendar icon

Aplikuj

do 5 marca 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu – sekretariat
ul. Prosta 32
87-100 Toruń
z dopiskiem:
„Oferta zatrudnienia na stanowisko inspektora ds. kancelarii ogólnej i archiwum –
w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej w Wydziale Organizacji i Nadzoru w Komendzie Wojewódzkiej PSP w Toruniu”.

  • Dokumenty należy złożyć do: 05.03.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
    27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 informujemy, że:

    1.     Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Kujawsko-Pomorski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Toruniu, ul. Prosta 32.

    2.     W Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod_kwpsp@kujawy.psp.gov.pl

    3.     Pana(i) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego związanego z ogłoszonym naborem do pracy w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 221, art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy
    (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.)

    4.     W przypadku końcowego wyłonienia Pana(i) spośród wszystkich kandydatów uczestniczących w procesie naboru do pracy, odbiorcą Pana(i) danych osobowych będą: Krajowy Rejestr Karny oraz Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ
    z siedzibą w Toruniu przy ul. Dąbrowskiego 1.

    5.     Pana(i) dane osobowe szczególne będą przetwarzane zgodnie z art. 9 ust. 2 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    6.     Pana(i) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    7.     Pana(i) dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zakończenia procesu rekrutacji. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w postępowaniu kwalifikacyjnym, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Sposób postępowania
    z dokumentami pozostałych kandydatów opisany jest w treści ogłoszenia o naborze do pracy.

    8.     Posiada Pan(i) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9.     Posiada Pan(i) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl jeżeli uzna Pan(i), że przetwarzanie narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
    z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    10.  Podanie przez Pana(ią) danych osobowych jest wymogiem ustawowym do przeprowadzenia rekrutacji. Jest Pan(i) zobowiązany(a) do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wyłączenie z procesu rekrutacji.

    11.  Przetwarzanie podanych przez Pana(ią) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu

Udostępnił: Magdalena Sułek

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr

Wprowadzono: 24.02.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×